Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Michelin lansează o platformă nouă dedicată comunității de transport

Michelin este partener al industriei transporturilor de peste 130 de ani, și de aceea caută constant moduri de a sprijini profesioniștii în viața lor de zi cu zi: Grupul a lansat Michelin for my Business, o inițiativă nouă dedicată comunității transporturilor.

Platforma, găzduită pe site-ul Michelin B2B Experience, https://business.michelin.ro/michelin-for-my-business, prezintă mai multe subiecte asupra cărora expertiza Michelin este recunoscută, precum sustenabilitatea sau inovațiile, dar și interviuri cu profesioniștii din transporturi și, desigur, sfaturi practice despre managementul anvelopelor.

În plus, utilizatorii pot asculta și podcast-uri pe teme relevante atât industriei, cât și despre istoria Michelin, de la subiecte precum satisfacția și loialitatea șoferilor față de o flotă și menținerea acestora pe termen lung și până la povestea mascotei Michelin.

Obiectivul este de a crea o adevărată comunitate de profesioniști din transport, din care să se dezvolte webinarii, evenimente exclusive etc.

„Această inițiativă a fost dezvoltată pentru comunitatea de transport și împreună cu ei”, explică Stéphane Brihat, Customer Experience Global Lead Truck Business Unit, „am lansat mai întâi un studiu pentru a cunoaște mai bine punctele de interes ale clienților noștri, pentru a le oferi conținut calitativ și recreativ, să fim partener în viața lor de zi cu zi”

Inițiativa a fost lansată în Marea Britanie, Germania, Franța, Italia și Spania, iar prima ediție în română a fost lansată în octombrie 2021, fiecare ediție urmând să fie publicată trimestrial.

https://business.michelin.ro/michelin-for-my-business

Articole similare