Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

IVECO reînnoieşte întreaga gama de camioane şi servicii pentru a răspunde nevoilor de electrificare şi siguranţă

Cu câteva luni de întârziere, IVECO este gata de marea lansare: gama “Way” dispune acum de un interior nou mai confortabil şi complet digitalizat şi conectat, în timp ce sistemele de propulsie satisfac orice cerinţă: de la diesel (cu consumuri cu până la 14% mai mici, datorate îmbunătăţirilor tehnologice aduse grupului motopropulsor, cât şi unei aerodinamici mai bune), gaz natural sau electric.

Iveco lansează totodată un nou motor – XCursor 13 – dezvoltat de FPT Industrial, parte a grupului IVECO – care, în configuraţia de top, poate dezvolta o putere maximă de 580 CP şi un cuplu maxim de 2.800 Nm. Graţie unor îmbunătăţiri care reduc pierderile de energie în motor, transmisie şi axe, – un nou turbocompresor pentru schimbarea într-o treaptă de viteză inferioară, o presiune de injecţie mai mare (2 500 bari), cilindri mai uşori, arbore cotit şi arbore cu came noi, sisteme auxiliare smart și posiblitatea de reducere a pierderilor cauzate de fricţiune – noile camioane grele Iveco consumă acum cu până la 14% mai puţin.

Sistemul de control predictiv al vitezei de croazieră în funcţie de condiţiile de relief şi trafic extrase din GPSeste acum capabil să recunoască viraje și sensuri giratorii, adaptând viteza setată prin Cruise Control, pentru un consum mai redus.

Greutatea motorului a fost redusă cu 10%, fiind mai ușor chiar decât motorul Cursor 11, în condiţiile în care durata de viaţă a crescut până la 1,6 milioane de kilometri, cu 33% mai mult decât predecesorul său. Noua frână de motor este cu 30% mai eficientă, fiind capabilă să înlocuiască retarderul în cele mai multe situații, cu avantaje astfel în ceea ce priveşte costurile, greutatea și consumul de combustibil.

Noul motor este cuplat cu axa Meritor 17xHE, cu reducție mai rapidă pentru o livrare mai lină a tracțiunii, alături de transmisia cu 12 trepte TRAXON Gen2 de la ZF. Această nouă cutie de viteze include mai multe actualizări, cum ar fi: Shift Assistant care sincronizează schimbările teptelor de viteză cu frânarea motorului, în timp ce Reversing Assistant angajează marșarierul în timpul opririi. Noile IVECO S-Way și X-Way oferă, de asemenea, eficiență crescută şi performanţă în versiunea lor cu Gaz Natural, producând 500 CP și 2.200 Nm de cuplu, în timp ce consumul de combustibil este redus cu până la 11%. Această performanță vine cu avantajele ecologice ale gazului natural, care pot contribui la reducerea semnificativă a emisiilor de CO2 ale vehiculului, cu o reducere de până la 95% atunci când funcționează cu biometan și o reducere semnificativă a zgomotului față de un vehicul diesel echivalent. Pe măsură ce flotele caută să își reducă impactul asupra mediului, IVECO S-Way și X-Way Natural Gas oferă o soluție care poate fi implementată fără compromisuri în planul performenţei.

Articole similare

Ad