Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Cei 460 km parcurși de Master E-Tech electric la o singură încărcare îl transformă în noul standard în materie de autonomie și eficiență

Noul Renault Master a fost conceput de la început pentru a merge departe, a încărca mai mult și a cheltui mai puțin.

Renault a ales două baterii optimizate în ceea ce privește capacitatea, dimensiunea și masa, combinate cu o muncă aprofundată asupra aerodinamicii și o platformă inovatoare complet nouă.

Vanul este disponibil cu posibilitatea de a alege între două capacități de stocare a energiei: 40 kWh și 87 kWh. Aceste două pachete sunt integrate într-o singură carcasă și sunt concepute pentru cerințele de conducere atât în orașe, cât și în suburbii. Și nu împiedică capacitatea de încărcare utilă a vehiculului – ceea ce reprezintă un criteriu esențial în acest segment. Renault a optimizat autonomia van-ului abordând-o din două unghiuri: conceptul „Aerovan” și platforma multi-energie (care înglobează motorul principal, sistemul inovator de frânare dinamică și sistemul de gestionare a căldurii bateriei). Conceptul “Aerovan” este cel care asigură cea mai mare eficiență din categoria sa, indiferent de sursa de energie. SCx-ul său este cu peste 20% mai mic, ceea ce plasează furgoneta la capătul superior al segmentului.

Noul Renault Master E-Tech electric a fost proiectat într-un tunel de vânt. Silueta sa și fiecare piesă în parte au fost perfecționate. Prototipurile au petrecut mii de ore în tunel în timpul dezvoltării, apoi, având în vedere dimensiunile furgonetei, testele de certificare au fost efectuate în tuneluri de vânt construite pentru avioane. Pentru a răspunde tuturor cerințelor utilizatorilor profesioniști, performanțele grupului motopropulsor au fost îmbunătățite cu un motor de 300 Nm/105 kW și un sistem de transmisie cu unul dintre cele mai mari rapoarte de pe piața van-urilor electrice grele.

Noua gamă electrică Master E-Tech include vehicule cu o masă totală maximă autorizată de 4 tone și o forță de tractare nemaiîntâlnită în segment, fără a compromite manevrabilitatea, chiar și pe banda rapidă. Sistemul de gestionare a căldurii bateriei menține temperatura constantă, ceea ce crește performanța bateriei și îi prelungește durata de viață utilă. Sistemul de climatizare a cabinei (care vine standard) ajută, de asemenea, la menținerea temperaturii interioare la niveluri optime și la menținerea unei autonomii cât mai mari a furgonetei, atât vara, cât și iarna.

Sistemul de frânare dinamică – o premieră pentru un vehicul utilitar – limitează, de asemenea, numărul de componente din compartimentul motor (un motor intern acționează frânele). Pe lângă faptul că oferă un impuls de frânare, sistemul răspunde mai rapid, ceea ce îmbunătățește, de asemenea, siguranța activă a vehiculului. Prin decuplarea presiunii exercitate de șofer asupra pedalei de la mecanismul de frânare, sistemul poate transforma energia cinetică rezultată din decelerare în energie electrică pentru a încărca bateria și a extinde autonomia acesteia. În acest mod, sistemul poate colecta până la 95 kW de energie. Toate aceste eforturi au îmbunătățit eficiența în mod real: noul Renault Master consumă cu 27% mai puțină energie decât generația actuală, are o autonomie WLTP de 460 km, iar capacitatea sa de încărcare este substanțială.

Noul Renault Master E-Tech electric se mândrește cu o capacitate de încărcare utilă de 1.625 kg (într-o furgonetă care necesită un permis de conducere de categoria B) și poate tracta 2,5 tone. Consumul său rămâne rezonabil, de 21 kWh/100 km (WLTP) cu bateria de 87 kWh. O încărcare rapidă în curent continuu de 130 kW adaugă 252 km de autonomie în 30 de minute. O cutie de perete de 22 kW de curent alternativ pentru uz casnic reîncarcă bateria de la 10% la 100% în mai puțin de 4 ore.

Noul Renault Master E-Tech electric este propulsat de un motor de 96 kW sau 105 kW, în ambele cazuri furnizând un cuplu de 300 Nm. Primul funcționează cu o baterie de 40 kWh și are o autonomie WLTP de aproximativ 200 km (în așteptarea certificării), iar cel de-al doilea funcționează cu o baterie de 87 kWh și are o autonomie WLTP de până la 460 km.

Iar noul Renault Master E-Tech electric vine cu mai multe funcționalități exclusive care oferă o experiență de utilizare care seamănă mult cu cea a unui smartphone. Google Maps ține cont de preferințele utilizatorului și sugerează itinerarii optimizate în funcție de acestea. Un planificator de traseu electric ajută, de asemenea, la reglarea fină a itinerariilor într-un electric vehicul electric.

Aplicația My Renault oferă o serie de servicii suplimentare adaptate pentru vehiculele electrice și menține noul Renault Master E-Tech electric, de înaltă tehnologie și mereu la îndemână, conectat la ecosistemul digital al utilizatorului. În cele din urmă, o gamă de servicii de la Mobilize va face viața mai ușoară într-un nou Renault Master van electric. Renault Master E-Tech electric este singurul vehicul din categoria sa care este fabricat în Franța: cele trei versiuni (ICE, electrică și hidrogen) și toate caroseriile provin de pe aceeași linie de producție din Batilly (lângă Metz, în estul Franței). Disponibil începând cu primăvara anului 2024.

Articole similare

Ad