Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Flanco cumpără noi spații comerciale în Botoșani și Brașov

  • Foto: Flanco

Cel mai dinamic retailer autohton de produse IT&C, electronice și electrocasnice, Flanco a anunțat oficial achiziția a două noi proiecte de real estate destinate pentru deschiderea unor magazine de tip greenfield în Botoșani și Brașov.

Noile spații comerciale, cumpărate în ultimele șase luni, au o suprafață de 5.000 de metri pătrați fiecare și vor consolida prezența Flanco în aceste orașe.

„Începând din acest an, suntem interesați și de zona achizițiilor imobiliare, pentru a construi magazine Flanco de la zero, adaptate necesităților noastre și ale clienților care ne vizitează, dar și cerințelor de sustenabilitate”,

menționează Dragoș Sîrbu, CEO Flanco Retail.

„Proiectele din Botoșani și Brașov sunt doar primele din această serie. Căutăm, în continuare, oportunități similare – fie terenuri, fie structuri comerciale existente, care pot fi modificate sau extinse.”

Retailerul urmărește să dezvolte magazine sub un nou concept inovator, focalizat pe eficiență operațională și energetică. De asemenea, vizează spații comerciale care au o suprafață de 1.500 metri pătrați pentru a include zone de depozitare, de prezentare a diverselor produse și spații dedicate testării tehnologiei. Construcția presupune la bază materiale durabile pentru a minimiza consumul de energie și emisiile de dioxid de carbon. În plus, magazinele vor beneficia de parcări, spații verzi ample și facilități pentru colectarea și reciclarea deșeurilor electrocasnice, evidențiind angajamentul pentru sustenabilitate.

„Vizăm achiziții similare de terenuri sau construcții cu destinație comercială în 20 de orașe medii și mari din țară. Prospectăm piața în căutare de proiecte imobiliare cu potențial. În paralel, ne continuăm strategia de extindere a rețelei în întreaga țară, urmărind să deschidem magazine noi în centrele comerciale care se renovează sau cele în curs de dezvoltare, în parcurile de retail și în zonele stradale cu potențial.”,

a completat Dragoș Sîrbu.

Flanco a alocat, anul trecut, cel mai mare buget de investiții din istoria companiei, depășind 30,5 milioane de lei, cu 70% direcționat către extinderea rețelei de magazine. Compania își menține, și în acest an, un buget de investiții, adaptându-l în funcție de oportunitățile pieței și sincronizându-l cu planurile generale de dezvoltare și sustenabilitate.

Articole similare

Ad