Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

DHL achiziționează mai multe camioane pe biometan

Cele 178 de vehicule noi sunt 161 de S-Way CNG cu caroserie tip cutie și 17 S-Way CNG cu șasiu de caroserie mobilă. Potrivit Iveco, noile vehicule vor fi utilizate în principal pentru transportul între centrele de colete DHL și pentru preluarea de la clienți, precum și pentru livrări în interiorul orașelor către oficiile poștale.

Furnizorul de servicii de coletărie și poștă va utiliza propria infrastructură de stații de alimentare cu bio-CNG în 11 centre de coletărie selectate pentru a alimenta cele peste 450 de camioane CNG. Biometanul este obținut din deșeuri și materiale reziduale. În cazul în care este produs din deșeuri organice, vehiculele sunt climateric-pozitive pe șosea, subliniază producătorul.

Pentru distanțe mai scurte și curse de o zi, cele 161 de vehicule Iveco S-Way CNG sunt echipate cu caroserie tip cutie CNG AD190S34/P. Aceasta constă dintr-un șasiu standard 4×2 cu o greutate totală tehnic admisă de 19 tone.

De asemenea, dispune de o cabină standard Active-Day cu acoperiș coborât și de un motor de 9 litri de 340 CP în conformitate cu standardul Euro VI cu propulsie CNG. Potrivit producătorului, este posibilă o autonomie de până la 670 km cu un total de 160 km de CNG în rezervoarele de gaz.

Cele 17 Iveco S-Way CNG cu șasiu de caroserie mobilă AS260S46Y/FS CM CNG sunt responsabile pentru transportul între noduri în cadrul flotei. Aceste vehicule sunt șasiuri standard 6×2 cu axă portantă directoare, o cabină de mare capacitate Active Space și un motor de 460 CP de 13 litri conform Euro VI cu propulsie CNG Rezervoarele de CNG au un volum gravimetric de umplere care totalizează 240 kg. Potrivit producătorului, acest lucru permite autonomii de până la 1.000 km. Cutia mobilă poate fi utilizată pentru a transporta cutii mobile BDF (C7.45) cu o înălțime de staționare de 1.220 până la 1.320 mm și containere de 20 de picioare.

sursa foto: IVECO

Articole similare

Ad