Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023

Flix SE a raportat o creștere de 30% a venitului total în 2023 și, pentru prima dată, venitul anual total a depășit suma de două miliarde de euro, cu 25% peste prognoza inițială.

Anul trecut, 81 de milioane de pasageri (+34% față de 2022)  au călătorit spre mai mult de 5.600 de destinații, folosind serviciile FlixBus, FlixTrain, Greyhound și Kamil Koç. În plus, Flix a obținut un EBITDA ajustat de 104 milioane de euro, cu o marjă EBITDA ajustată de 5,2%.

“Rezultatele anuale demonstrează că strategia pe care am urmat-o în ultimii 10 ani este cea potrivită,” a declarat André Schwämmlein, Co-Fondator și CEO al Flix. “Performanța de anul trecut consolidează povestea de succes a Flix, ca una dintre cele mai importante companii travel-tech la nivel global. Vom miza în continuare pe technologie și digitalizare pentru a ne întări poziția de lider în acest sector și pentru a face călătorii sustenabile și accesibile pentru cât mai multe persoane”.

Flix a înregistrat o performanță operațională și financiară puternică pentru toate segmentele, inclusiv FlixBus, FlixTrain, cât și pentru serviciile de mobilitate operate sub brandul Kamil Koç în Turcia și Greyhound în America de Nord.

În Europa, Flix a raportat o creștere de 46% a veniturilor totale, ajungând la 1.186 de milioane de euro. Această evoluție a fost determinată de o creștere cu 41% a numărului de pasageri comparativ cu  2022, până la 55 de milioane. În 2023, Flix a lansat primele curse în Finlanda și Grecia, conectând astfel toate țările continentale din UE.

În România, compania travel-tech a continuat să consolideze parteneriatele cu operatorii locali și să crească numărul de destinații internaționale, prin lansarea primelor curse spre Grecia. Prin parteneriatul cu Atlassib, unul dintre cei mai importanți operatori de transport de persoane din România, FlixBus a reușit să își extindă oferta de călătorie spre 50 de noi destinații din Italia, Franța sau Germania.

FlixBus este prezent pe piața din România din anul 2016 și oferă curse internaționale directe din peste 100 de orașe din România spre 15 țări din Europa.

În SUA, Canada și Mexic, 12 milioane de pasageri au călătorit cu FlixBus și Greyhound în 2023, 36% mai mult decât în 2022. Venitul total a crescut cu 11%, ajungând la un total de 615 milioane de euro, susținut de o gestionare îmbunătățită a rețelei după integrarea Greyhound, din februarie 2023, în platforma de rezervare Flix. Oferta Greyhound a fost complet mutată pe platforma Flix, permițând clienților să caute și să rezerve ușor o rețea extinsă de autocare interurbane și să călătorească în întreaga Americă de Nord.

În piețele din Turcia, Brazilia și Chile, 14 milioane de oameni (+8%) au călătorit cu autocarele FlixBus, generând un venit total de 199 de milioane de euro, ceea ce reprezintă o creștere de 19% față de 2022. Odată cu lansarea serviciilor în Chile, în octombrie 2023, FlixBus este acum prezent în două dintre cele mai mari țări din America Latină. Lansarea în Chile a fost una dintre cele mai reușite intrări pe piață din istoria Flix, cererea pentru transportul cu autocarul depășind chiar și nivelul înregistrat în Europa. Mai mult, pentru a consolida succesul serviciilor în Brazilia, Flix și-a extins oferta în cea mai mare țară din America de Sud, adaugând în rețea 35 de noi orașe, inclusiv Salvador și Fortaleza.

În plus, la începutul lui februarie 2024, FlixBus a anunțat lansarea operațiunilor în India, cea de-a doua cea mai mare piață de transport cu autocarul din lume, cu 200 de conexiuni către 46 de orașe în fiecare zi, printre acestea fiind Delhi, Lucknow, Jodhpur și Varanasi. Noi conexiuni, inclusiv în sudul țării, sunt deja în planificare.

Articole similare

Ad