Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Si pentru azi, si pentru maine

Din ianuarie 2014 sunt disponibile noile game de anvelope de camion Goodyear Fuelmax si KMAX eficiente din punct de vedere al consumului de carburant, lansate in septembrie 2013, inclusiv prima anvelopa destinata puntii de directie ce urmeaza sa fie clasificata cu rating A in ceea ce priveste consumul de carburant, conform noii etichete UE.
 

In plus, producatorul anunta ca doua dintre modelele sale sunt de pe acum pregatite sa raspunda noilor reglementari comunitare care prevad cresterea, din 2018, de la 18 la 19 t, a greutatii vehiculelor cu doua axe pentru transport de calatori.

In cadrul celor trei familii Fuelmax – S pentru axa de directie, D pentru axa de tractiune si T pentru semiremorci – exista anvelope incluse in clasa A a eficientei consumului de carburant, astfel ca, asa cum promit reprezentantii Goodyear, un operator cu o flota de 50 de camioane poate economisi pana la 256.000 de euro folosind pneuri din noua gama in locul celor de dimensiuni similare, dar incluse in categoria D – adica 5.120 de euro/camion si o reducere a emisiilor de CO2 de 8.975 kg/an/camion. In plus, noile anvelope au o rezistenta la rulare cu 10% mai buna decat a predecesoarelor lor si se caracterizeaza si prin kilometraj cu 15% mai mare si versatilitate in ceea ce priveste performanta pe timp de iarna a celor de pe axa de tractiune. Tehnologia Fuelmax include IntelliMax Groove Technology, care optimizeaza rezistenta la rulare datorita unei benzi de rulare ascunse in anvelopa si care permite, pe masura ce banda de rulare se uzeaza, aparitia unor noi caneluri.
Pneurile recent lansate au fost testate si in conditii reale, cu sprijinul unor transportatori, iar pentru una dintre companiile implicate, Transports Pedretti, din Franta, consumul mediu inregistrat intr-un an, mergand in toate anotimpurile si ajungand la circa 150.000 km, a fost de 33 l/100 km, ceea ce inseamna o economie de 1.600 de euro/an/camion …

Articole similare

Ad