Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Atentie la detalii

De la platforma Tibbett de la Bucuresti de 14.000 m2 pleaca zilnic circa 60 de camioane catre magazinele Metro si Auchan din toata tara. Deservirea unor astfel de clienti presupune procese foarte bine puse la punct, permanent imbunatatite, unde greselile aproape ca nu sunt permise. O mare parte a depozitului se goleste in fiecare zi, astfel incat marfa sa ajunga cat mai proaspata pe rafturile magazinelor. Aceasta este permanent verificata si manipulata cu mare atentie, avand in vedere faptul ca aici ajung atat fructe si legume ce au nevoie de conditii speciale de pastrare, cat si peste proapat sau chiar homari vii.
 

Tibbett a inregistrat anul trecut o crestere a cifrei de afaceri de 20% fata de 2013, iar pentru 2015 reprezentantii grupului estimeaza o crestere de 10% fata de anul trecut. Aceasta provine atat de la clientii noi, cat si din cresterea activitatii de depozitare si de transport intern si international din automotive.
Tibbett detine langa Bucuresti o platforma logistica de 14.000 m2 unde deserveste Metro si Auchan. Desi activitatea de aici este foarte intensa, in prezent cea mai mare parte a cifrei de afaceri provine din automotive si servicii intermodale, iar activitatea de FMCG reprezinta doar 20%.
Din grupul de firme Tibbett fac parte Tibbett Logistics si Tibbett Retail Services, care au acelasi management. Prima se ocupa de marfa ambientala, iar cea de a doua, de produse proaspete.

Metro si Auchan impart aceeasi platforma
In platforma de langa centura Bucuresti, de 14.000 m2, din care 13.000 m2 sunt pentru depozitare si 1.000 m2 pentru spatii administrative, compania ofera servicii logistice pentru Metro si Auchan. Cand in depozit se gaseau Metro si real, spatiul era impartit in functie de evolutia fiecaruia. Dupa preluarea real de catre Auchan, acesta este impartit in jumatate, cu mici exceptii pe diferite zone. In prezent, de aici sunt deservite cele 32 de magazine Metro si patru real, plus 33 Auchan.
Daca inainte clientii isi imparteau marfa in acelasi camion pentru optimizarea transportului, cresterea numarului de magazine si implicit a volumelor permite incarcarea in camioane separate. „Pentru ei impartirea marfii in acelasi camion a fost benefica si a functionat pana cand volumele au permis incarcarea in camioane dedicate fiecarui client“, a precizat Geanina Tanasescu, Head of Warehousing Operations Tibbett Logistics. Singurele camioane unde este combinata marfa pentru ambii clienti sunt cele care transporta marfuri proaspete.
Un camion poate contine marfa pentru unul sau mai multe magazine ale aceluiasi client. Livrarile multi-drop sunt atat in Bucuresti, cat si in tara, deoarece magazinele au diferite dimensiuni si marfa poate fi cuplata. Prioritare la livrare sunt legumele si fructele, pentru ca acestea trebuie sa ajunga proaspete la raft, ca si pestele proaspat. Urmeaza produsele congelate si refrigerate cu termen de garantie mai mare.

 

Articole similare

Ad