Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Lion’s Intercity ataca segmentul interurban-economic

MAN a prezentat in premiera autobuzul Lion’s Intercity cu prilejul MAN BusDays, organizat la sfarsitul lui martie la fabrica sa de la Ankara. Acesta a fost gandit din start ca un produs foarte versatil, recomandat deopotriva curselor ocazionale, transportului regulat interurban si intercity, precum si transportului de elevi.
Clientii si jurnalistii europeni prezenti la eveniment au putut testa, pe langa autobuzul intercity, modelele Lion’s City LE, autocarul Lion’s Coach si, din familia Neoplan, modelele Jetliner, Cityliner si Skyliner. Soarta acestuia din urma a fost incerta in ultimii patru ani, insa in urma procesului de reorganizare a productiei toata gama Neoplan a fost relocata la Ankara, iar Skyliner va fi disponibil din nou de la jumatatea anului.

 

De altfel, BusDays a reprezentat ocazia ideala pentru MAN de a prezenta tuturor invitatilor fabrica din Turcia, care a trecut recent printr-un proces de reorganizare si eficientizare a productiei si care dispune acum de cel mai modern sistem de tratare anticoroziune prin cataforeza.

Lion’s Intercity este construit pe platforma Lion’s Regio, insa este clasat sub acesta din punct de vedere configurare/pret si se adreseaza unui segment de volum pe piata de transport persoane – transportul interurban/scolar/ intercity. Numai in Franta, din cele 4.000 de autobuze care se vand in medie pe an, aproximativ 2.500 sunt din aceasta categorie, iar obiectivul principal a fost lansarea unui produs foarte competitiv pe acest segment, a declarat Rudi Kuchta, Senior Vice-president Sales and Product Bus MAN. Fiind bine plasat ca pret, Lion’s Intercity vizeaza atat pietele est-europene, cat si pe cele occidentale. In special in Germania, odata cu retragerea suportului autoritatiilor locale, operatorii de transport si-au diminuat bugetele de achizitii si oferta trebuie regandita, pentru a veni cu produse mai economice.
MAN estimeaza o productie anuala de 500 de unitati pentru Lion’s Intercity.

Configuratie simpla si economica
Autobuzul este disponibil in variantele de 12 si 13 m lungime, pe doua axe, si este propulsat de motorul D08 de 290 CP. Capacitatea de transport este de 55 de pasageri pe scaune si 29 in picioare sau de 59 pe scaune si 25 in picioare (modelul Intercity C), cu maximum doua locuri pentru carucior cu rotile si un lift. Principalul beneficiu, asa cum a subliniat Heinz-Jürgen Löw, Executive Board Member Sales and Marketing MAN, il reprezinta consumul scazut de combustibil si costurile reduse pe durata de viata a vehiculului. Acest lucru este posibil mai ales datorita designului, conceput pentru a reduce cat mai mult posibil greutatea proprie.
Plecand de la o varianta de baza simpla, configurata cu strictul necesar, dar in acelasi timp functionala, Lion’s Intercity este disponibil cu o paleta generoasa de dotari optionale, dintre care clientii pot alege si in functie de activitatea pentru care este destinat vehiculul. Sunt incluse aici sistem multi-media cu navigatie, oglinzi incalzite, frigider …

Articole similare

Ad