Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Eurolines, dupa vanzarea componentei de turism catre DerTour

Grupul Eurolines a vandut integral componenta sa de turism catre DER TouristikGmbH, in toamna anului trecut, astfel ca toata activitatea derulata sub umbrela TUI TravelCenter a fost preluata de Dertour Romania. Ce a ramas in curtea Eurolines si care sunt planurile pentru perioada urmatoare am aflat chiar de la Dragos Anastasiu, presedintele Eurolines.
 
Tranzit: Cum ati luat decizia de a restructura grupul Eurolines si de a vinde componenta de turism catre DerTouristik (DerTour)?
Dragos Anastasiu: Au fost mai multe elemente care au contribuit la luarea deciziei. In primul rand, business-ul in Romania este foarte intens, din cauza numeroaselor schimbari din plan legislativ, a lipsei de predictibilitate, a lipsei fortei de munca etc. De aceea, a face business un an in Romania echivaleaza cu 5 ani in alte tari europene, iar cine are o afacere aici se poate descurca fara probleme oriunde, pentru ca este o scoala extraordinara. Dupa 25 de ani de antreprenoriat in Romania in transport si turism am considerat ca este cazul sa pun punct, macar si partial. In luarea acestei decizii a cantarit si faptul ca fata mea nu este interesata sa preia o afacere atat de complexa.

Articole similare

Ad