Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Cresteri pe toate planurile 2018

Cu toate ca sectorul auto reprezinta in continuare business-ul principal, furnizorul de servicii logistice GEFCO isi concentreaza din ce in ce mai mult atentia si catre alte sectoare (aviatie, productie, echipamente grele, energie, farmaceutic, imbracaminte, bunuri de consum, produse alimentare si electronice etc.), care, in prezent, reprezinta aproximativ o treime din veniturile companiei. Pe plan local, GEFCO Romania a inchis 2017 cu o crestere de 14% a afacerilor, raportand venituri de aproape 70 de milioane de euro, dupa cum a afirmat Jérôme Chevrolet, Area Manager pentru regiunea Balcanilor si director general GEFCO Romania si Bulgaria, consolidandu-si astfel pozitia pe piata printre cei mai importanti furnizori de logistica din tara.
 

Cea mai mare parte din cifra de afaceri, respectiv 51%, a fost realizata de operatiunile de transport din sectorul logisticii vehiculelor finite (FVL), core business ul companiei, dupa cum a explicat acelasi manager. Acest sector deserveste producatorii, precum si importatorii si distribuitorii de autovehicule, oferind o gama larga de solutii, de la scheme simple de transport (solutii de transport feroviar, rutier si maritim), pana la solutii multimodale complexe si optimizate. In total, pe parcursul anului trecut, compania a transportat 120.900 de vehicule pe calea ferata si 99.860 de vehicule prin solutii de transport rutier. De altfel, potrivit cifrelor furnizate la bilantul anual, GEFCO Romania a operat in ultimii ani transportul a peste 60% din cele 360.000 de masini noi produse pe plan local. Iar aceasta cifra este legata de afacerile generate de industria auto romaneasca (productia de masini si de componente), care anul trecut au ajuns la 23,5 miliarde de euro, in crestere cu 7% fata de 2016. „Cand ne referim la sectorul logisticii vehiculelor finite inseamna ca vorbim de solutii locale, depozitare, transport international, solutii de transport feroviar, rutier, maritim, deci este o activitate destul de mare, iar daca includem si furnizorii marilor producatori de masini din Romania aceasta activitate corespunde acum la 88% din cifra de afaceri. De asemenea, ne-am proiectat strategia de investitii la nivel regional astfel incat sa ne putem deservi cat mai bine la scara regionala clientii internationali”, a punctat Jérôme Chevrolet.

Articole similare