Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Romania, pe locul al patrulea

Costin Anghelescu a reusit, luna trecuta, cea mai buna performanta a unui sofer roman in competitia Renault Trucks Optifuel Challenge, clasandu-se pe locul al patrulea, cu un punctaj destul de apropiat de cel al premiantilor. Proprietarul Costi Trans este un impatimit al competitiilor pentru soferi, atat el, cat si ceilalti angajati ai sai participand in ultimii ani la toate concursurile initiate in Romania, pe unele dintre acestea castigandu-le chiar. Cea de a treia editie a competitiei Renault Trucks Optifuel Challenge, organizata la Lisabona (Portugalia), s-a terminat cu victoria spaniolului de origine portugheza José Ramón Jano Gago, sofer si manager al companiei spaniole de transport Janocargo, urmat de lituanianul Vytautas Luote (Stella Nova) si de portughezul Vitor Pereira (JLS).
 

Romania a avut in concurs doi soferi, cel de-al doilea reprezentant, Marius Marcel Filip (Transportes Filip), clasandu-se pe locul al optsprezecelea. In finala de la Lisabona au concurat 37 de soferi din 20 de tari.

Spania este pentru a doua oara castigatoarea Optifuel Challenge, dupa finala din Sevilla, din 2012. José Ramón Jano Gago, CEO-ul companiei Transportes Janocargo din Valladolid, este cel mai bun ECO-Sofer 2015, castigand cea de a treia editie organizata de Renault Trucks, cu 92 de puncte din 100.
Desi compania este recent infiintata, José Ramón este un veteran in lumea transporturilor, lucrand de peste 17 ani, mai ales pe curse internationale Spania-Belgia. Janocargo Transport este o afacere de familie, alaturi de José Ramón lucrand si cei doi copii ai sai. In prezent firma are un parc format din 22 de camioane, din care 17 sunt Renault, care fac in special transport international catre Franta, Anglia, Italia si Portugalia, cei mai multi soferi fiind portughezi si brazilieni.
Desi nu conduce in mod regulat, José Ramón se urca la volan de fiecare data cand trebuie sa inlocuiasca un sofer al carui timp de condus a fost epuizat sau atunci cand trebuie sa testeze un camion nou ori unul din parcul propriu care pare sa aiba probleme. Sau cand se masoara consumul vreunui camion, acesta fiind un aspect atent monitorizat de compania spaniola.
Pe locul al doilea s-a clasat un sofer din Lituania, Vytautas Luote, care lucreaza pentru compania Stella Nova, cu un punctaj de 89,9 de puncte din 100. Vytautas are o experienta de sase ani pe un Renault Magnum si in ultimul an a condus un Renault Trucks T, fiind familiarizat cu sistemele Optiroll si Soft Cruise Control. Stella Nova detine 18 camioane, fiind in tratative pentru achizitionarea a inca doua T.
Locul al treilea a fost ocupat de soferul portughez Vitor Pereira, care lucreaza pentru JLS, o firma portugheza de transport cu un parc de 250 de camioane, din care 60 sunt Renault Trucks. Ultimele 30 au fost proaspat achizitionate in acest an. JLS efectueaza transport de anvelope si componente auto in special, atentia pentru economia de combustibil fiind sporita. Vitor este unul dintre cei mai buni soferi …

Articole similare