Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Noua marca digitala RIO, de la Volkswagen Truck&Bus, prezentata la MAN Tour

Prima platforma IT centralizata a tuturor producatorilor destinata intregului sector de transport a fost unul dintre punctele centrale de atractie ale evenimentului MAN Roadshow din 2016. Producatorul este initiatorul RIO, noua marca digitala a VW Truck&Bus sarbatorindu-si premiera mondiala la IAA Hanovra 2016. In Romania, platforma a fost prezentata in premiera de MHS Truck & Bus Group.
 

RIO inseamna interconectarea tuturor actorilor din lantul de transport si obtinerea unui castig de eficienta atat pentru expeditori, soferi, firme de curierat, companii de transport si logistica, manageri de flote si parcuri auto, dispeceri si planificatori, cat si pentru producatorii de vehicule si de caroserii.
Joachim Drees, vicepresedintele Consiliului de Administratie al MAN Truck & Bus AG si membru al conducerii Volkswagen Truck & Bus GmbH, considera ca este vorba despre o transformare digitala in cadrul logisticii. „Prin RIO am creat o platforma care prin interconectarea inteligenta a informatiilor genereaza o plus-valoare concreta pentru fiecare actor individual din ecosistemul transportului si logisticii.“
Markus Lipinsky, Chief Digital Officer la MAN Truck and Bus si CEO al RIO, adauga ca „cei implicati pot obtine un beneficiu direct prin intermediul informatiilor necesare la momentul oportun, putand sa isi limiteze risipa de resurse. Astfel, procesele sunt optimizate, iar fluxul de marfa este controlat …

Articole similare

Ad