Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Noul Iveco S-Way: update la motoare, axa spate și conectivitate

Iveco S-Way lansează o gamă nouă de motorizări și echipări – o nouă generație de axe spate – care scad consumul de combustibil cu 3%. Iveco S-Way marchează un punct de cotitură în industrie prin schimbarea modului în care șoferii interacționează cu propriile autovehicule grație noului companion Iveco Driver Pal, prin intermediul comenzilor vocale Amazon Alexa. Iveco Driver Pal  permite accesul la portofoliul serviciilor digitale Iveco On prin comenzile vocale, precum și la serviciile Amazon Web și la funcțiile Amazon Alexa.

Noua gamă a fost proiectată pentru a oferi valoare și productivitate remarcabile pentru posesorul de flotă, cu un consum eficient de combustibil, funcții avansate și servicii de conectivitate. “Iveco S-Way este viitorul lumii transporturilor – și este aici astăzi. Îi va duce pe clienții noștri la nivelul următor!”, a declarat Thomas Hilse, Iveco Brand President, completat de Giuliano Giovannini, șeful diviziei de management al liniei de produse din gama medie și grea: “Este neobișnuit pentru un producător să facă o actualizare substanțială a unui model la numai doi ani de la lansare. Și totuși asta este exact ceea ce facem cu Iveco S-Way: îmbunătățim un vehicul care era deja printre cele mai bune din categoria sa. Cu noul S-Way mergem la nivelul următor, cu un nivel al inovației care nu are echivalent pe piață. Oferim clienților noștri un vehicul care le anticipează nevoile și le depășește așteptările.”

4 din 5 clienți de S-Way au achiziționat și sistemul de servicii telematice, iar procentul e în creștere. Oficialii Iveco susțin că vânzările au depășit așteptările, cu rezultate vădite în cota de piață. Iveco este lider pe piața modelelor propulsate pe gaz natural, S-Way NP reprezentând peste 35% din unitățile vândute.

Noua gamă de motoare îndeplinește normele Euro 6E și deține omologare pentru bio-diesel de a doua generație, cum este HVO. Motorul Cursor 13 a fost extins cu două noi motorizări – 490 și 530 CP. Atât Cursor 13, cât și Cursor 11 au o eficiență îmbunătățită prin rapoarte de compresie îmbunătățite și o nouă strategie de management al arferii

Motoarele de 13 l au fost cuplate cu axe noi pe spate de înaltă eficiență, cu reducție simplă, precum și cu rapoarte mai lungi de transmisie către axa spate de 2.31:1, disponibile și cu anvelope cu profil standard. Acest lucru permite rularea la turații mai reduse, ceea ce înseamnă o eficiență mai mare  în transportul pe distanțe lungi. Astfel, noul model cu motor Cursor 13 de 490 CP devine un campion veritabil din punct de vedere al costurilor de proprietate și vehiculul perfect pentru transport pe distanțe lungi.

Alte echipări care contribuie la consumul mai redus al S-Way sunt noul Eco Mode al sistemului automat de aer condiționat, care elimină absorbția de energie atunci când nu e necesară, precum și carcasele aerodinamice ale stâlpilor frontali, care îmbunătățesc fluxul de aer din jurul cabinei.

Articole similare

Ad