Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Euro 6, provocarea de a fi in top

Ultima generatie de motoare Scania Euro 6 stabileste noi recorduri de consum redus.
In ultimii ani, pentru industria camioanelor a fost o provocare sa indeplineasca cerintele de emisii impuse prin legislatia ce a intrat in vigoare la finalul anului trecut. Scania este producatorul ce a reusit sa prezinte solutiile cele mai bune, cel mai repede. Scania ofera acum clientilor sai nu mai putin de 18 motoare Euro 6 pentru toate tipurile de aplicatii. In plus, a stabilit recorduri internationale in ceea ce priveste consumul redus de combustibil cu ultimul model de motor Euro 6.
 

“Euro 6 a fost o provocare pentru intreaga insdustrie”, spune Joel Granath, Head of Product Management pentru Scania trucks. Multi au anticipat o crestere a consumului de combustibil si o complexitate mai mare. Acum juriul a decis, si la sfarsitul anului trecut, de exemplu, Scania Streamline G 410 CP a stabilit doua recorduri de neegalat cu o semiremorca de 40 de tone, cand jurnalistii germani si francezi l-au testat pe trasee bine definite si deloc usoare. Conform declaratiilor ziaristilor de specialitate, niciun alt camion, independent de clasa de emisii, nu a mai reusit sa parcurga traseul dificil* de la nord de Munich cu un consum de 24 litri/100 km.
Preocuparile despre motoarele Euro 6 s-au dovedit a fi nefondate. In ciuda acestui fapt, se pare ca atat Scania cat si ceilalti producatori s-au bucurat de o crestere a numarului de comenzi in toamna anului 2013, multi clienti dorind sa comande camioane Euro 5 pana la sfarsitul anului.
“Clientii nostri se confrunta cu o competitie serioasa si inteleg ca unii au ales siguranta in favoarea necunoscutului. Dar oricine alege Scania, alege si tehnologia dovedia Euro 6,” subliniaza Joel Granath. “Au trecut trei ani de cand Scania a livrat prima generatie de motoare Euro 6. Astazi este absolut evident, din datele de la clientii nostri, ca Scania a facut alegerile corecte in ceea ce priveste dezvoltarea.”
Joel Granath nu vrea sa intre in detalii despre resursele investite in dezvoltarea Euro 6, dar subliniaza in schimb realizarile in ceea ce priveste marirea gamei de motoare, utilizand combustibili alternativi:
“Scania are in prezent unsprezece motoare diesel, doua motoare cu gaz si cinci motoare care folosesc 100% biodiesel in gama de motoare Euro-6. Putem oferi solutii pentru toate aplicatiile si nevoile. Sunt deosebit de mandru de consumul redus de combustibil realizat de Scania Streamline. Motorul nostru de 410 CP SCR, de 13 litri cu 6 cilindri in linie, a fost dezvoltat avand in minte transportatorii europeni care opereaza pe distante lungi, si a depasit toate asteptarile. Este un exemplu tipic al orientarii pe care o are Scania spre clientii sai, in acest caz spre reducerea costurilor totale de operare ale lor.”

Articole similare

Ad