Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Luiza Carpov, Yawo Services: Tarifele mari din transportul aerian se vor regăsi cu desăvârșire în prețul final

Deși așteptările erau ca luna martie să aducă tarife de transport aerian la un nivel acceptabil, iar spre vară nivelul să fie unul „poate chiar de dinainte de pandemie“, războiul și creșterile prețurilor la utilități, inclusiv cele cu carburantul, au dus la creșteri de tarif în toate tipurile de transport, inclusiv cel aerian, după cum a afirmat Luiza Carpov, CEO Yawo Services. Asta înseamnă noi creșteri la prețul final al produselor.

Criza din Ucraina s-a suprapus cu o perioadă de lockdown în China, în special în Shenzhen și Shanghai, lucru care a determinat majorarea ratelor și congestii majore, într-o perioadă în care piața de expediții aeriene se aștepta ca tarifele să revină la un nivel acceptabil, după cum a explicat Luiza Carpov (foto), CEO Yawo Services, companie specializată pe freight forwarding aerian.

Astfel, într-o perioadă când volumele începeau să crească, la aproximativ două, trei săptămâni după încheierea Anului Nou Chinezesc, au intervenit repercusiunile războiului, motiv pentru care capacitatea s-a micșorat, iar tarifele au crescut și vor continua să se mențină la cote ridicate. „Aeroflot era una dintre liniile aeriene majore prin care se transporta marfa, fiind și cea mai mare linie a Federației Ruse. Sancțiunile economice severe au făcut ca ea să nu mai poată fi utilizată pentru conexiunile din China către Frankfurt, respectiv China către Otopeni. Costurile au devenit mult mai mari pentru alimentarea cu combustibil, ceea ce duce inevitabil la costuri de operare crescute considerabil. Au existat și anulări de zboruri din pricina rutelor schimbate din cauza acestor noi creșteri“, a punctat Luiza Carpov, care crede că aceste consecințe „se vor regăsi cu desăvârșire în prețul final“.

Articole similare

Ad