Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Ford Otosan isi propune sa reintre pe pietele central si est-europene

Ford Trucks isi propune sa fie prezent in 59 de tari – Rusia, Orientul Mijlociu, zona Golfului, Emiratele Arabe Unite, Africa de Nord, Africa sub-sahariana si Europa Centrala si de Est – in prezent avand activitate in peste 20 dintre ele. Iar in viitorul apropiat sunt vizate mai ales statele central si est-europene, asa cum arata directorul general al companiei, Haydar Yenigün, intr-un interviu acordat presedintelui juriului Truck of the Year, Gianenrico Griffini.
Tarile arabe sunt si ele foarte interesante si ofera potential de crestere, astfel ca cei mai multi producatori europenei, dar si unii din China, sunt deja acolo.
 

„Iar estimarile noastre sunt ca in Orientul Mijlociu piata vehiculelor comerciale grele va creste in viitorul apropiat datorita faptului ca se construieste foarte mult“, arata directorul general Ford Trucks.
In ceea ce priveste Rusia, producatorul turc a incheiat un memorandum cu Avtotor Holding, pentru a produce camioane in aceasta tara din 2015, astfel incat sa nu mai plateasca taxe si deci sa ofere vehicule la un pret competitiv.
Cat despre competitia constructorilor chinezi care incheie parteneriate cu cei din vestul Europei pentru a accesa piete de care si Ford Trucks este interesat, Haydar Yenigün arata ca nu se teme de acestia, deoarece „strategia noastra a vizat mereu oferirea de produse de calitate, cu tehnologie avansata, design modern, durabile si confortabile, cu un pret decent“.
Reamintim ca Ford Otosan a lansat in 2013 autotractorul 1846T, a carui dezvoltare a inceput in 2009 si care, datorita prezentei sale globale, a fost vandut pana acum in circa 5.000 de unitati.
Clientii apreciaza la noul model mai ales performantele, confortul si costul total de operare, iar studiile realizate de producator au aratat ca notorietatea acestuia a crescut in ultimii doi ani si ca parerea clientilor despre el este tot mai buna.
Pornind de la modelul de baza 1846T a fost lansat si 1846T Low Liner, cu sa de cuplare la 940 mm, pentru semiremorci mega, un model solicitat mai ales de companiile de logistica avand activitate constanta de transport de volume mari.
Iar de la inceputul lui 2016 va fi disponibila si noua familie de motoare Ecotorq, dezvoltata in-house si oferita in variante Euro 3, 5 si 6, iar propulsoarele de 9 l (modificat) si de 13 l (complet nou) vor avea o gama mai larga de puteri.
In ceea ce priveste reteaua de vanzari si service dezvoltata de Ford Trucks, pana la final de an vor fi 30 de centre in Turcia – din care 24 complet operationale – toate cu facilitati noi, in armonie cu noua identitate a marcii si cu noile sale standarde.

Articole similare

Ad