Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Langendorf, învingător la Trailer Innovation, categoria Concept

Langendorf a înscris în competiție semiremorca City Flexliner Box, pentru distribuție urbană, care răspunde cerințelor de a scădea în mod durabil costurile din transportul de mărfuri, în special pe fondul prețurilor mari ale motorinei din ultimul timp, deficitului de șoferi, întârzierilor investițiilor în infrastructură și necesității de a reduce emisiile de CO2. Vehiculul este proiectat pentru logistica hub-to-hub și reprezintă o alternativă eficientă la o semiremorcă tradițională, deoarece oferă, pentru trafic urban, aceleași avantaje pe care le aduce modelul Flexliner din oferta Langendorf: manevrabilitate îmbunătățită și grijă pentru infrastructură datorită celor două axe directoare.

City Flexliner se bazează pe șasiul inloader, are o capacitate de încărcare cu 66% mai mare în comparație cu o remorcă standard, ceea ce scade consumul de combustibil și, cu peste 60%, emisiile de CO2, față de o semiremorcă tipică, de vreme ce trei camioane convenționale cu semiremorcă ajung la un consum de circa 105.000 l/an, la un parcurs de 100.000 km/an, pe când două combinații cu Flexliners, care au aceeași capacitate de încărcare, consumă doar 70.000 l.

Iar încărcarea și descărcarea sunt flexibile, deoarece nu este necesară o rampă suplimentară, cele două niveluri putând fi încărcate și descărcate independent unul de celălalt prin intermediul unui echipament integrat care servește și ca haion.

Pe podium au mai urcat Krone, cu semiremorca acționată electric cu sistem inteligent de senzori de cuplare, realizată în colaborare cu Trailer Dynamics, destinată transportului pe distanțe lungi, și OKT Trailer, cu o semiremorcă cisternă aerodinamică pentru transport de alimente.

Articole similare

Ad