Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Rețeaua FAN Courier urmează să ajungă la 1.000 de lockere în 2023

Liderul pieței de curierat din România investește peste 10 de milioane de euro în FANbox, o rețea de lockere cu extindere la nivel național, care le oferă clienților mai multă flexibilitate în depunerea și/sau ridicarea expedițiilor, în sensul că aceștia nu vor mai depinde de programul curierilor. Deocamdată au fost instalate primele 220 de lockere în mai multe orașe din țară (București și județul Ilfov, Constanța, Mangalia, Eforie Nord, Năvodari, Cluj-Napoca, Brașov, Arad și Timișoara), până la final de an rețeaua se va dubla (incluzând și Sibiu, Pitești și Iași), la jumătatea lui 2023 ar urma să ajungă la 1.000 de unități, iar în următorii ani se vor adăuga alte câteva mii, astfel încât serviciul să fie disponibil pentru toți locuitorii țării.

Lockerele sunt amplasate în locații foarte accesibile clienților, sunt disponibile 24/7 și presupun costuri de transport mai reduse față de serviciile door-to-door. În plus, livrarea la lockere este prietenoasă cu mediul, contribuind la reducerea amprentei de CO2, deci reprezintă o soluție sustenabilă pentru viitor. Plata tuturor serviciilor la locker (transport, ramburs etc.) poate fi efectuată și cu cardul la locker.

Lockerele reprezintă, așa cum subliniază Adrian Mihai, CEO și cofondator FAN Courier, „o soluție firească, ce oferă posibilitatea de a trimite expediții şi în afara programului de lucru al curierilor şi de a ridica trimiterile independent de aceștia. În plus, ținem cont de faptul că în 2022 nu mai este suficient ca livrarea să fie rapidă și eficientă, ci și sustenabilă pentru mâine. Iar sistemul de lockere FANbox reprezintă o soluție prietenoasă cu mediul, pentru că reducem numărul traseelor pe care le parcurgem cu mașinile.“

Lockerele FANbox îndeplinesc două funcții concomitent. Prin drop-off, clienții care doresc să expedieze un colet, dar nu au timp să aștepte curierul, pot depune expediția într-un locker, de unde va fi preluat de curier și predat la o adresă sau într-un alt locker FANbox. Pentru a utiliza acest serviciu, ei trebuie să acceseze serviciul FANbox pe platformele puse la dispoziție de FAN Courier și să completeze datele solicitate, iar în viitor depunerea coletelor la locker se va putea face și prin platforma FAN Retur sau aplicația mobilă. A doua funcție este cea de pick-up, prin care clienții pot alege să ridice comanda de la FANbox, după ce selectează lockerul dintr-o listă sau de pe o hartă care apare pe website-ul magazinului online. Ulterior, coletul este transportat de FAN Courier și depus la lockerul ales.

Magazinelor online care vor să se înroleze în rețeaua de lockere FANbox, FAN Courier le pune la dispoziție documentația de integrare și sprijin IT, astfel încât acestea să poată afișa pe site-urile lor rețeaua de lockere și hărțile aferente.

Articole similare

Ad