Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Ocean Fish intra in forta pe piata de logistica


In urma cu un an, producatorul si distribuitorul de produse din peste Ocean Fish, dorindu-si ca logistica sa devina „principala parghie de cost si principalul liant al rezultatului final numit profit“, a facut un prim pas catre asta prin echiparea intregului parc cu sisteme de monitorizare si cu cipuri care sa aduca economie de combustibil, dar mai ales prin gasirea unor parteneri fideli de la care sa isi asigure marfa de retur, pe cursele de distributie.
 

Anul acesta, pasul a fost cu mult mai „apasat“, compania devenind, pe baza unor investitii majore, un operator logistic complet, 40% din flota totala, care va creste cu inca 20 de camioane, urmand sa fie dedicata operatiunilor logistice, restul de 60% fiind arondat necesarului propriu. De asemenea, din capacitatea de stocare de 27.000 de paleti, 21.800 paleti vor reveni producatorului, restul fiind dedicat proiectelor de logistica.
Mai multe amanunte puteti afla din numarul urmator al revistei Tranzit.

Articole similare

Ad