Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Estimari pozitive pentru 2016

Volvo Group incheie 2015 cu circa 1.400 de camioane Volvo (majoritatea FH, dar si destul de multe FH16) si peste 450 Renault Trucks din toate gamele T, D, C si K, inregistrand o crestere a vanzarilor in linie cu cresterea de 30-40% a pietei.
Potrivit directorului general Volvo Romania, Sigurd Wandel, 2015 este primul an dupa criza cand piata de camioane cunoaste o asemenea crestere si in care s-au vandut si multe flote. „Am avut mai multe contracte pentru livrarea a cate 25-30 de unitati o data, atat pentru innoirea flotei, cat si pentru extinderea acesteia.
 

Sigur ca procentul de innoire a flotei este important, mai ales ca parcul de camioane al firmelor de transport din Romania s-a invechit foarte mult in anii de dupa criza, deoarece nu au existat posibilitati economice de a reinnoi flota asa cum transportatorii si-ar fi dorit. Cand afacerile au inceput sa-si revina, am primit in trecut multe cereri de trade-in cu unitati destul de vechi. Acum observ insa o tendinta de a face trade-in cu unitati mai noi, dar si de extindere a flotei. In Romania vin tot mai multe filiale ale unor companii straine, care, de asemenea, se extind si comanda camioane noi.”
Ca toti producatorii de camioane, si Volvo are clienti internationali care isi extind flota din Romania, iar Carrion Expedition este cel mai important, transportatorul spaniol stabilit in Cluj devenind din acest an operatorul de transport cu cea mai mare flota din Romania, cu circa 1.050 de camioane.
Directorul general al Volvo Romania, Sigurd Wandel, se asteapta ca piata de camioane va continua sa creasca si in 2016, insa nu la fel de mult ca in 2015. „Singurul lucru care ar putea limita aceasta dezvoltare este, pe langa problemele legislative, scaderea numarului de soferi. Daca ne uitam insa la companiile de productie care sunt inca in Romania, la previziunile pentru aceasta tara, atunci prevad o piata auto buna pentru anul viitor.“
La acest moment, reteaua de service Volvo/Renault are noua service-uri proprii, „ceea ce reprezinta un avantaj major pentru divizia comerciala. Am devenit mult mai eficienti anul acesta si am invatat multe de la oamenii din service. Daca ne uitam la rapoartele privind satisfactia clientilor, facem progrese foarte mari. In timp, probabil ca va trebui sa avem mai multe puncte de service, deoarece Romania are o suprafata destul de mare, dar e prea devreme sa ne gandim la asta. Avand in vedere cate service-uri am deschis in ultima perioada, consider ca anul trecut a fost unul foarte intens in ceea ce priveste uniformizarea modului de lucru in toate punctele de lucru nou inaugurate.“

Articole similare

Ad