Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

InterCargo incheie 2015 cu peste 120 de semiremorci vandute

InterCargo a avut anul trecut o cifra de afaceri de 13 milioane de lei, in scadere fata de 2014, nu neaparat din cauza scaderii vanzarilor sau a marjei de profit, ci si pentru ca a crescut numarul cazurilor de clienti care solicita factura externa din Polonia. Profitul a fost putin mai mic decat in 2014, deoarece presiunea asupra marjelor a fost tot mai mare in ultimii ani, iar in 2015 s-a simtit cel mai mult, asa cum apreciaza Alexandru Paunescu, directorul general InterCargo, „poate si pentru ca ne-am diversificat portofoliul: daca in trecut eram mai ales vanzatori de bene, acum ele reprezinta cel mult jumatate din vanzarile noastre. In rest, am vandut transcontainere, segment de unde a venit cea mai frumoasa surpriza de anul trecut, cand cele circa 30 de unitati livrate de noi ne fac lider de piata.
 

Din pacate ele nu vor lucra in Romania si deci nu vor fi vizibile pe soselele noastre. Si la prelate am mers mai bine decat in alti ani – 15, fata de 2-3 unitati de obicei, in special pentru transport intracomunitar, si deja avem comenzi si negocieri pentru 2016 – si la remorci abrollkipper, din care nu am vandut deloc pana acum, dar anul trecut s-a ajuns la 12 unitati, din care sase la acelasi client.“
Prelatele Wielton au greutatea proprie de 6 t cu echipare completa si propun numeroase solutii de specializare, dar includ oricum in standard numeroase dotari optionale la alti producatori: posibilitate de decopertare independenta din fata in spate si din spate in fata – la alte marci se poate doar din fata in spate si restul e optional – si podea de 7,2 t pe axa stivuitorului, fata de 5,4 t, cat e de obicei in standard. Asadar, „prelata noastra e foarte buna si are un pret corect – nu este cel mai mic, dar suntem foarte buni in ceea ce priveste raportul dintre calitate si pret“.
In cazul transcontainerelor e vorba de sasiuri extensibile, unele chiar dublu extensibile, in fata si in spate, pentru containere de 45' high cube. Iar unul dintre clienti, care a achizitionat anul trecut 12 unitati, a inclus printre ele si doua cu generatoare electrice, pentru transport de containere frigorifice, o specificatie care dubleaza pretul semiremorcii si este si foarte rara la noi – insa oricum nu vor fi folosite in Romania. Firma a mai livrat in 2015 o flota de transcontainere de 13 unitati si tot la capitolul flote se include si una de 11 bene.
In ceea ce priveste benele, InterCargo a contractat anul trecut 70 de unitati pentru transport de cereale, in scadere fata de 2014 – de altfel, intreaga piata de profil a scazut anul trecut – si 25 cu bena de otel, pentru transport de piatra, piata care a inceput sa se deblocheze, „cel putin pentru noi“, drept pentru care exista si o comanda ferma de 10 vehicule ce urmeaza sa fie livrate in februarie.

Articole similare

Ad