Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Aerodinamica, una dintre trasaturile principale ale noilor Serii P, G, R si S de la Scania

Scania a lansat pe 23 august, la Paris, noua generatie de camioane grele la care lucreaza de aproape sapte ani. Acestea au cabina mult mai aerodinamica, suprafetele fiind fluide atat in partea din fata, cat si pe laterale si dedesubtul vehiculului. Reducerea frecarii cu aerului a fost obtinuta cu atentie la designul tuturor componentelor, inclusiv oglinzi retrovizoare, stergatoare sau blocul de lumini. Parasolarul nu mai este standard, fiind unul dintre elementele care scad aerodinamicitatea, in timp ce deflectoarele de aer si fustele laterale au fost integrate in designul de baza, astfel incat zonele de turbulenta sa fie eliminate pe cat posibil.
 

Dupa exercitiul Streamline, Scania a reusit reducerea consumului de combustibil cu 2% la noua generatie de camioane gratie siluetei mai aerodinamice. Dar beneficiile reducerii coeficientului de aerodinamicitate sunt mult mai mari: zgomotul produs la rulare este redus, in acest scop Scania apeland si la o antifonare mai buna a cabinei, gratie covoarelor si materialelor anti-vibratie introduse in diferite cavitati create de design.
Prima va intra in productie Seria R, dupa care noua Serie S, care devine gama premium a Scania. Noua generatie va fi produsa in nu mai putin de 24 de variante, pentru a raspunde oricaror cerinte ale clientilor, fie ele legate de confort, economie de combustibil sau capacitate de incarcare.
Mai multe despre Seriile P, G , R si S de la Scania puteti citi in numarul din septembrie al revistei Tranzit, iar la conferinta Tranzit de la Timisoara, de la sfarsitul lui septembrie, puteti sa si admirati un camion din noua generatie.

Articole similare

Ad