Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Agilitatea GEODIS în timpul pandemiei i-a adus o creștere de 4,5% a veniturilor

Criza sanitară nu a întrerupt creșterea și expansiunea GEODIS, care a cumpărat, printre altele, compania poloneză PEKAES și a continuat să contribuie la livrarea de bunuri esențiale, garantând în același timp protecția echipelor sale.

Modul în care și-a desfășurat activitatea de la începutul pandemiei a subliniat agilitatea și abilitatea GEODIS de a reacționa, cu soluții inovatoare, la situațiile de criză, pentru a asigura fiabilitatea și rezistența lanțurilor de aprovizionare. De exemplu, în 2020, în contextul perturbărilor din transport maritim și aerian, compania a implementat peste 650 de chartere aeriene pentru a asigura expedierile la nivel mondial.

Ca răspuns la creșterea semnificativă a comerțului electronic, GEODIS a lansat două oferte noi, eLogistics și MyParcel, care au poziționat compania ca pe un partener preferat al mărcilor ce caută să crească pe piața online. eLogistics oferă, în timp real, o imagine de ansamblu a stocului disponibil și permite managementul comenzilor de-a lungul tuturor canalelor de vânzare, precum și aflarea celei mai bune surse de aprovizionare, metode de livrare și opțiuni de retur. Iar MyParcel este un serviciu de livrare B2C din SUA către 27 de țări europene în 4-6 zile.

Compania va continua eforturile de folosire eficientă a resurselor și de reducere a emisiilor de CO2, parte a strategiei sale din ultimii peste 10 ani, și a fost în 2020 unul dintre liderii pieței de transport multimodal din Europa, inaugurând în acest scop platforma Dourges din Franța și configurând un program de compensare a emisiilor de CO2 pentru clienții săi.

Veniturile totale ale GEODIS au crescut în 2020 cu 4,5%, performanță care sprijină implementarea planului strategic Ambition 2023. Un alt indicator cu care se mândrește compania sunt cei 90% de clienți satisfăcuți (față de 87% în 2019).

Articole similare

Ad