Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Anticiparea, avantajul unei relatii cu TSG

Viteza unui business, mai ales in transporturi, creste in fiecare an. Provocarile pietei, optimizarea proceselor, schimbarile din sector, competitia, presiunea pe competitivitate, digitalizarea industriei, pastrarea oamenilor de valoare in afacere si atragerea tinerelor talente genereaza un ritm din ce in ce mai alert. Astfel, daca in trecut puteai conduce o activitate de transport cu decizii luate pe termen lung, principalele atuuri fiind seriozitatea si asigurarea unor servicii competitive si continue, astazi criteriilor de mai sus li se adauga adaptabilitatea – abilitatea unui business de a „lua forma pietei“ in care activeaza, de a fi hiperinformat si flexibil pentru a reusi asta.

Filosofia TSG si insasi esenta acestui brand a fost dintotdeauna – si astazi, mai mult decat oricand – orientarea catre client. Pornind de la cardurile de carburant Shell, care par a fi un simplu produs fizic, ajungem la un intreg univers de servicii pe care il dorim intre noi si client, servicii care ajuta companiile de transport sa devina mai adaptate pietei pe care activeaza. Pentru ca adaptabilitatea la piata si la ritmul cerut de piata creeaza performanta pentru partenerii nostri.
In 2018, Shell a lansat cardul cu CIP pentru clientii din Romania, un card adaptat cerintelor de astazi intr-un business de transport. Noul card Shell ofera un nivel avansat de securitate pentru minimizarea consistenta a fraudelor si un management avansat pentru cardurile de carburant (facilitati de cost control, blocare/deblocare pe tari sau chiar pe statii).
Securitatea unui card de carburant inseamna economii substantiale pentru un transportator si este un diferentiator pe piata alimentarilor. TSG este deja aici si ofera aceste standarde de siguranta. Noua tehnologie a acestor carduri permite blocarea/deblocarea cardurilor, precum si setarea de limite valorice de consum, instant, prin intermediul aplicatiei Shell Card Online. Cardurile sunt utilizate ca pana acum, in statiile Shell, precum si in cea mai mare parte a partenerilor agreati. Intrucat am dorit ca tranzitia de la cardurile magnetice la noile carduri cu CIP sa fie cat mai simpla si clientii nostri sa beneficieze de aceeasi calitate superioara a serviciilor, o echipa dedicata din TSG vine in intampinarea solicitarilor si ofera constant suport. In plus, modificari si recomandari privind sisteme electronice de plata a taxelor de drum corelate la sistemul Shell sunt efectuate pas cu pas de oameni specializati. Schimbarea, de regula, cere o incarcare suplimentara a biroului companiei de transport, insa am muncit foarte mult pentru a transfera aceasta incarcare din biroul clientului in cel al TSG. Astfel, trecerea la noua tehnologie si la cardul CIP este simpla si extrem de benefica pentru clientii Shell.
Tot in 2018, Shell a continuat investitiile in dezvoltarea retelei pentru carburantii alternativi, care vor fi un nou mod de a creste performanta transportatorilor. Primele statii LNG (gaz natural lichefiat) au fost deschise in Olanda in 2015, iar astazi sunt 10 statii la nivel european dedicate companiilor de transport. In 2019 urmeaza alte tari, ca Austria, Slovacia, Slovenia, Polonia, Franta sau Spania, dupa ce in mai 2018 fusese deschisa prima statie din Belgia, la Herstal, unde se pot incarca zilnic cu LPG 150 de camioane, iar in septembrie se inaugurase in Hamburg prima statie LNG din Germania. Shell se asteapta ca cererea sa ajunga la aproximativ 384 de milioane de tone in 2020. In 2019, cererea de LNG globala va creste cu 35 de milioane de tone, cele mai mari piete fiind Europa si Asia.
Odata cu cererea de gaz natural lichefiat vor creste si investitiile in vehicule comerciale alimentate cu LNG, dar si in infrastructura de distributie si alimentare. Pe baza prognozelor, Shell se asteapta ca pana in 2030 in Europa sa existe 280.000 de vehicule comerciale ce vor utiliza acest combustibil, in timp ce in China vor exista 300.000 de astfel de vehicule.
Solutii sigure de alimentare, alternative si informatii in timp real sunt noile cai prin care clientii TSG devin mai buni decat competitorii lor. Iar anticiparea este directia pe care dorim sa o dezvoltam in anii care vor urma, astfel incat TSG sa fie nu doar suport, ci si un adevarat ghid al business-ului unui client.

Articole similare