Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

EDITORIAL

De ce nu avem grup de lucru cu ANAF?
Au trecut mai bine de 5 săptămâni de când...
ANAF face pauză în controalele legate de diurnă
După așteptări îndelungi ca...
Logistica urbană prinde avânt. Inovația, cuvântul de ordine.
Devine tot mai clar faptul că...
Șoferii Uber sunt lucrători, nu antreprenori
Curtea Supremă de Justiție din Marea Britanie a decis că...
Studiile de impact ale CE, interpretate diferit în vest față de est
După îndelungi așteptări, CE...
Operatorii așteaptă ajutor financiar din partea statului
Companiile de transport persoane au ajuns la fundul sacului, din...
Birocratizarea scumpește transportul
Dispariția granițelor a fost un pas uriaș pentru circulația mărfurilor în Uniunea Europeană. Aproape că nimeni nu mai știe cum a fost...
2020 breaks the traditional development rythm of the logistics players
After we witnessed the fall of comunism, the development of the...
Statul contra stat
S-a încheiat un an greu, în care ne-am luptat...
Curtea de Justiție tranșează recalificarea diurnelor
După un an în care ANAF a...
Transportul de persoane încotro?
După optimismul cu care a fost reluată...
CE clarifică cum trebuie înțelese obligațiile impuse prin Pachetul...
Pe 1 decembrie Comisia Europeană...
MLPDA nu lămurește transportul elevilor
Ministerul Lucrărilor Publice,...
Oprirea controalelor ANAF pe diurnă sau amnistie fiscală
Aceasta trebuie să fie cererea...
Multe neclarități la transportul elevilor
Școala s-a reluat, după 6 luni de pauză, aducând un suflu nou...
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12