Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

ianuarie februarie 2024

Revista poate fi descărcată doar de către abonații Tranzit. Abonează-te acum!

sau

EDITORIAL
Preț minim/km sau acces mai dificil la profesia de transportator?

Legislație

PROTESTE: Protestele transportatorilor și fermierilor au zguduit Europa

RCA: Asigurare de sub 9.000 de lei pentru un camion în B0 și plata în 4 rate

 

Preț minim/km Analiză
Ce efecte ar putea avea fixarea unui preț minim de referință în transporturi?

 

Statistici DRPCI
Creșterea pieței de camioane grele s-a mai temperat la final de 2023

 

Camioane
Volvo Trucks: O nouă cabină Volvo FH Aero pentru un consum cu 5% mai mic

TH TRUCKS: TH Trucks ia partea leului cu noua generație de camioane DAF

AIC Trucks: Perspective bune în 2024, după un an cu vânzări sub așteptări

IVECO: Creștere importantă pentru gama grea și vânzări similare în 2024

MHS TRUCK & BUS: Un an conform așteptărilor

MERCEDES-BENZ: Cel mai bun an pentru Daimler Truck & Bus în România

RENAULT TRUCKS: Doi ani buni, după unul excepțional

RENAULT TRUCKS: Mai puține emisii prin electrificare, eficiență energetică și recondiționare

SCANIA ROMÂNIA: Focus pe optimizarea livrărilor și pe after-sales

VOLVO: Ani de consolidare și de investiții atent calculate

CTE TRAILERS: Un an record pentru basculantele Meiller și trailerele Faymonville și Max Trailer

 

Semiremorci
SCHMITZ CARGOBULL: Un an în scădere, dar comparabil cu anii buni de dinainte de pandemie

INTER CARGO: Vânzări cu 15% mai mici, mai ales din cauza costurilor mari de finanțare

SOLUTRANS: Accent tot mai mare pe specializare și pe servicii

 

Leasing RAIFFEISEN LEASING
Piața își menține linia ascendentă; oferte avantajoase pentru vehiculele verzi

Suplimente

Edițiile trecute