Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

noiembrie 2023

Revista poate fi descărcată doar de către abonații Tranzit. Abonează-te acum!

sau

EDITORIAL
Un an de asezare a practicilor de control si pentru transportatori, dar mai ales pentru autoritati

Gala Tranzit
Peste 800 de reprezentanți ai industriei de transport au luat cu asalt Clujul

Agexim și Logistic E van Wijk au câștigat premiile Tranzit de eficiență în transporturi

Germania doar deschide un drum care se anunță scump pentru fiecare dintre noi

CONTROALE
România efectuează cele mai multe controale rutiere din UE

LANSARE
Mercedes-Benz eActros: Mercedes-Benz face saltul la o autonomie de peste 500 km cu noul eActros 600

Noul Mitsubishi eCanter: Eficiență, autonomie și versatilitate sporite

CARTELUL CAMIOANELOR TruckRefunds
Încă se pot depune cereri!

STATISTICI DRPCI
Creștere de 20% a pieței de camioane grele și după trei trimestre

SUSTENABILITATE MAN Truck & Bus
eTGM ar urma să ajungă la o autonomie de 1.000 km

COST/KM
0,557-0,724 euro/km pentru un transportor auto cu trei poziții

ANIVERSARE Schmitz Cargobull România
Piața înclină spre vehicule tot mai versatile

EVENIMENT Camion Fest
Piaggio, noua marcă din portofoliul Cefin Trucks

PORTRET Răzvan Szilagyi (AIC Trucks)
Experiența în industria bancară poate aduce valoare adăugată în transporturi

SERVICE Ford Trucks
Un nou centru, la Craiova, în parteneriat cu Ascet

INTERNAȚIONAL Germania
Costurile cu șoferii au crescut cu 10% față de 2018, iar cele totale, cu 8%

Advertorial
InnoTMS: Ce funcții noi integrează soluția innoTMS și care este impactul asupra profitabilității curselor

UNTRR LUTZ: Se poate renunța la limitarea răspunderii prevăzută la art. 23 alin. (3) CMR!

Suplimente

Edițiile trecute