EDITORIAL
Termenele de plată fac diferența și în planul profitabilității
RCA
Cu o mână se dă, cu alta se ia
ANCHETĂ
Volume/tarife de transport: Activitate în scădere și tarife descurajant de mici față de costuri
Taxe de drum: Scumpirile sunt suportate numai de unii clienți și numai în parte
TEST DE EXPLOATARE
Ford Trucks F-Max, sub lupa lui Gheorghe Vlase
INTERVIU
Investiția în cabina Aero aduce productivitate și eficiență
RO E-TRANSPORT
Operatorii prinși fără dispozitive GPS activate pentru monitorizarea mărfurilor vor fi amendați
ANIVERSARE
30 de ani de antreprenoriat în transporturi și servicii conexe
INTERMODAL
Routier se mută la început de 2025 în noul terminal din Oradea
Terminalul Episcopia Bihor: Planuri de extindere la doar un an de la deschidere
ANALIZĂ
EuroHaul: Marea Britanie, o relație tot mai neinteresantă
SPECIAL 8 Martie
Blue Moon Trucks, o revenire demnă de un Phoenix
SMART TACHO 2 Tachonan Service
Circa 25.000 de camioane românești trebuie să înlocuiască tahograful până la final de an
BAROMETRU Ti/Upply/IRU
2024 începe cu tarife spot mai mici decât cele din contracte
02.10.2020
Ultimul număr: Noiembrie 2024
Revista Tranzit
Rămâi la curent cu ultimele ediții ale revistei Tranzit