Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Revista Tranzit

tranzit

Atenție la informație!
În urmă cu mai bine de 15 ani, am avut un interviu cu un manager al unei firme de producție care își transporta produsele proprii cu niște camioane deosebite. Încă de pe atunci...
Citește mai mult
Optimizarea încărcării cu xTrack TMS
Pentru a reduce timpul şi distanţele parcurse...
Ucraina are nevoie de export de cereale. Ce rol poate juca România?
Pentru Ucraina canalele de livrare a mărfurilor au fost legate de...
Piaţa de vehicule grele a crescut cu peste 25%
În primele trei luni din 2022...
Puternic, economic, fiabil
Mercedes-Benz anunţă lansarea celei de-a...
„Fine-tuning” între scumpiri şi negocieri de tarife
După doi ani de pandemie,...
Planurile de investiţii nu sunt înfrânate de costurile în creştere
Anca Leopea, Andrei Popescu şi...
Deconsolidarea centrelor tradiţionale de producţie va schimba...
Pe termen mediu şi lung, capacitatea de producţie din zona Asiei...
Probleme una mai mare decât alta
2022 a adus pentru firmele de transport nu numai mult discutatele provocări legate de Pachetul Mobilitate şi de scumpirea motorinei, ci şi...
Cosmarul impozitarii diurnelor s-a incheiat. Ce facem mai departe?
Dupa indelungi asteptari si...
Parteneriatele, o solutie care aduce si profitabilitate
Gala Tranzit dedicata...
Tarifele de transport trebuie indexate mai des
Cele mai multe contracte Dumagas...
Tinerete, entuziasm, profesionalism
Argesul ofera multe exemple ale unor firme de...
Declararea in e-Transport, obligatorie de la 1 iulie
Bunurile cu risc fiscal ridicat, despre care s-a constatat ca fac...
CE aduce clarificari referitoare la cabotaj
La 19 luni dupa publicarea masurilor din Pachetul Mobilitate...
TH Trucks: aceeași viziune de business, un nou lider
După doi ani și jumătate de...
1 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 183