EDITORIAL
Un final de an bun pentru transporturi
CONFERINTA TRANZIT – Nu mai poti face transport rutier fara avocati
Cost/km mai mare + noi scumpiri estimate = obligatie de a renegocia, macar acum, tarifele!
Mai bine sa previi decat sa vindeci
Proiecte ambitioase de infrastructura in Moldova
ANALIZA – Dolo Trans Olimp
Investitiile continua, in paralel cu eficientizarea activitatii
STATISTICI – DRPCIV
Piata de vehicule grele creste cu putin peste 10%
ASIGURARI
Un accident banal in Franta poate costa peste 50.000 de euro
IAA HANOVRA
Camioane: Solutiile viitorului bat deja la usa
Iveco: Primul stand din istoria expozitiei fara niciun motor diesel
STRATEGIE
HTR Spedition: Avantaj concurential prin contracte spot
Medart Logistics: Curajul de a lua initiativa, pe directii distincte
EW Logistics Express: Profitabili pe o singura ruta
PIATA – Transgor Logistik
Expeditiile continua sa creasca
LIVRARE – Renault Trucks
Al 1.000-lea T livrat in Romania ajunge la 95 Arion SRL
REPORTAJ – Krone
Cea mai mare investitie de pana acum alocata unui singur obiectiv
EVENIMENT – Cefin Trucks Camion Fest
Piata de vehicule rulate se schimba, la fel si zonele de interes ale firmei
TRAILER INNOVATION 2019
Eficienta si reducerea costurilor de operare primeaza (III)
FLASH
Proiecte de infrastructura aflate in executie/pregatire in regiunea Moldova
ACEA: Votul PE referitor la emisiile de CO2 este alarmant
Uniunea Europeana a schimbat sistemul de etichetare a carburantilor
Lituanienii de la Girteka Logistics intra in transportul intern FTL din Germania
Si capacitatea de transport, si preturile sunt in crestere fata de 2017
Goodyear lanseaza gama Fuelmax Performance
UNTRR solicita desecretizarea scrisorii Comisiei Europene referitoare la RCA
Digitalizarea si condusul autonom vor injumatati costurile de distributie pana in 2030
Schmitz va investi 100 de milioane de euro in fabrica din Vreden
Maxim istoric al exporturilor
02.10.2020
Ultimul număr: Noiembrie 2024
Revista Tranzit
Rămâi la curent cu ultimele ediții ale revistei Tranzit