Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

AsstrA atrage atentia asupra evolutiei pe care o au Uber Freight si Uber Rush in Europa

Intr-un comunicat de presa, AsstrA atrage atentia asupra pericolului pe care il reprezinta pentru expeditori aparitia aplicatiilor UberFreight si UberRush. Denis Gural, directorul operational al grupului corporativ international AsstrA-Associated Traffic AG, considera ca, desi este logic ca firme precum Uber sa isi dezvolte solutiile IT pentru a oferi clientilor optimizari de costuri, in prezent logistica nu se refera doar la livrarea de bunuri din punctul A in punctul B, ci implica de multe ori procese complexe care necesita cunostinte de specialitate. De aceea aplicatiile moderne nu vor putea inlocui rolul profesionistilor.

UberFreight este o platforma digitala care reuneste transportatorii si expeditorii si faciliteaza contactul direct intre parti, oferind o mai mare flexibilitate, costuri mai mici si eficienta sporita. Platforma a aparut pe piata americana in 2017. Potrivit companiei, in ultimul trimestru al lui 2018 au fost inregistrati 30.000 de utilizatori, iar aplicatia UberFreight a fost descarcata de peste 328.000 de ori.
UberRush este o aplicatie de transport last mile prin care utilizatori independenti livreaza pachete in orase precum New York, San Francisco si Chicago.
In martie 2019, UberFreight a inceput sa se extinda din Olanda, iar Denis Gural este de parere ca Uber va captura o parte a pietei pentru rutele europene pe distante scurte si ca este dificil sa ai incredere in aplicatie sa se ocupe de scheme multimodale internationale care implica frontiere, sisteme de licentiere si nuante vamale. Cat priveste modalitatea prin care companiile de transport si logistica ar trebui sa procedeze pentru a-si mentine pozitia pe piata, reprezentantul AsstrA considera ca acestea trebuie sa ofere servicii globale in conformitate cu cerintele si dorintele clientilor. In plus, ar trebui sa ofere optiuni de traseu competitive, sa caute constant solutii pentru a optimiza costurile, sa gandeasca asa cum o fac clientii si sa-si imbunatateasca logistica. Pretul, calitatea si viteza vor fi intotdeauna prioritatile principale.
AsstrA continua sa se dezvolte atat in ceea ce priveste expertiza industriei, cat si capabilitatile IT. Grupul corporativ implementeaza deja proiecte de schimb de date electronice (EDI) cu clientii, un program Track & Trace, portalul furnizorilor si portalul clientilor. Si, ca raspuns la cererea din ce in ce mai mare din partea partenerilor pentru mai multe oferte de vizibilitate si control Tower, AsstrA si-a unit fortele cu Shippeo pentru a crea initiativa AsstrA Supply Chain Visibility, care va automatiza unele procese de transport si va imbunatati calitatea serviciilor.

Articole similare

Ad