Ad
Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad
AdAdvertisement
Ad

AsstrA : Cooperarea intre client si furnizor, cheia succesului imbunatatirii proceselor

Dupa cum arata cercetarile si numeroase studii de caz, furnizorii de servicii isi imbunatatesc constant procesele operationale. Desi la origine conceptul de Lean Management se gaseste in zona productiei, acesta se aplica cu succes si in alte sectoare de activitate, asa cum este cel al transporturilor si logisticii.
„Imbunatatirea proceselor de business prin intermediul Lean Management se refera de obicei la activitatile interne ale unei companii. Mai exact, la activitatile pe care angajatii le indeplinesc pentru a-si executa sarcinile pentru clienti. Cu alte cuvinte, procesele pe care o companie le executa pentru a livra o comanda pe care a plasat-o clientul. Aceasta insa nu este singura modalitate de a creste satisfactia clientilor si de a raspunde mai bine asteptarilor“, explica Maciej Tyburczy, seful Departamentului Lean & Process Management din cadrul AsstrA-Associated Traffic AG.

Privind mai cuprinzator la procesele unei companii, se poate observa ca furnizorul si clientul sunt conectati prin intermediul aceluiasi proces, o parte fiind efectuata de catre client, cum ar fi plasarea comenzilor si livrarea documentelor, in timp ce furnizorul executa partile ramase, procesarea comenzilor, pregatirea proiectului si livrarea produsului sau serviciului. „Cand dezvoltam procese, ne concentram, de obicei, asupra partilor procesului pe care furnizorul le executa. Prin urmare, ne straduim sa asiguram ca activitatile interne ale companiei sunt optime, iar clientul este multumit de functionarea produsului sau serviciului“, explica oficialul AsstrA. Recent, alaturi de unul dintre clientii principali ai grupului, compania a analizat un proces cheie, avand numeroase intalniri cu partenerul sau pentru a intelege mai in detaliu nevoile acestuia, sugerand imbunatatiri de ambele parti. „Ca rezultat, am reusit sa imbunatatim comunicarea, sa acceleram circulatia documentelor si, cel mai important, sa crestem satisfactia clientilor.“ Maciej Tyburczy mai remarca faptul ca imbunatatirea efectiva a a procesului este posibila datorita cooperarii stranse a ambelor parti si dorinta lor de a discuta provocarile legate de respectivul proces. „Cu acest client am reusit sa obtinem o imbunatatire cuprinzatoare a procesului. Cooperarea stransa dintre furnizor si partener este cheia succesului.“

Articole similare

Ad