Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad
Ad

Au rezistat mai bine firmele cu un mix de clienti si care au investit in tehnologie

Sunt firme pe care actuala criza nu le-a afectat prea tare deoarece au investit in sisteme informatice si tehnologii moderne care le-a ajutat in perioada pandemiei. Iar pentru altii, aceasta a fost o perioada propice pentru instruirea personalului, activitate pentru care nu s-a putut gasi timp pana acum. 
Dar au fost si multe firme, cum sunt cele din industria auto, care au fost nevoite sa ia decizii grele din cauze independente de ele. „Industria auto este in criza de circa un an, iar acolo sunt sute de mii de angajati?, a explicat Viorel Leca, managing director Gebruder Weiss, in cadrul unei vidoconferinte organizata de Arilog. In opinia acestuia, firmele care au traversat mai bine aceasta perioada sunt cele cu un mix de clienti, nu axate doar pe automotive.
Afectate au mai fost si firmele de transport daca nu au mai avut si o alta afacere cu care sa isi sustina activitatea. 
In cazul curierilor, insa, volumele au crescut destul de repede in aceasta perioada, dar acum au inceput si aici sa scada. Adriana Palasan, managing director Supply Chain Management Center a explicat ca este posibil ca de acum inainte companiile sa inceapa sa isi faca mai multe stocuri decat inainte avand in vedere blocajele din transporturi, in special din cel aerian. 
Cei prezenti la discutii au explicat ca perioada care va urma si care va fi mai grea decat cele trei luni de crize de pana acum, va putea fi depasita cu bine doar daca toti participantii din lantul logistic vor reactiona ca parteneri reali care sa incerce sa isi imparta riscurile. 

Articole similare

Ad