Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

CEVA Logistics accelereaza transformarea digitala odata cu lansarea myCEVA

MyCEVA este o noua platforma care le permite expeditorilor sa isi gestioneze online calatoria de transport maritim, fiind conceputa pentru a le oferi clientilor un control mai mare asupra procesului de rezervare si imbunatatind simultan eficienta printr-o mai mare automatizare a proceselor. Clientii pot primi instantaneu ofertele, pot face rezervari si urmari expedierile in timp real.
Dupa o faza pilot de succes in SUA in mai 2020, myCEVA lucreaza pentru acoperirea tuturor modurilor de transport din fiecare regiune a lumii si a fost lansat etapizat cu clientii de transport oceanic FCL si LCL din/catre SUA, China si India.
In timpul verii 2020, myCEVA va deveni disponibila pentru importatorii si exportatorii aflati in Japonia, Coreea, Taiwan, Singapore, Vietnam si Marea Britanie, iar pana in toamna lui 2020 va fi larg deschisa catre Europa, Asia de Sud-Est, Orientul Mijlociu si America Latina.
In cadrul myCEVA, clientii vor avea acces la fiecare functie de care au nevoie pentru ca afacerea lor sa functioneze fara probleme, inclusiv planificari, cotatii, facilitati de eBooking. Intreaga platforma este complet integrata in operatiunile globale ale CEVA atat pentru import, cat si pentru export.
Conectat la un sistem informational fiabil, myCEVA sugereaza instantaneu programul potrivit la pretul corect. Platforma le permite utilizatorilor sa isi rezerve si sa gestioneze intreaga calatorie a marfii datorita asistentei in direct si a unui tablou de bord pentru a monitoriza progresul expedierii pas cu pas si permite, de asemenea, o colaborare mai eficienta cu alte parti implicate, datorita unui spatiu integrat pentru a stoca, primi si partaja documente de expediere.
Ca parte a angajamentului CMA CGM Group de a oferi solutii si servicii mai ecologice, CEVA a dezvoltat un sistem de calcul al emisiilor de CO2 pentru expeditori, care sa le permita sa selecteze ruta cea mai potrivita. Aceasta caracteristica va fi pe deplin functionala inainte de sfarsitul anului.
Pentru imbunatatirea suplimentara a experientei clientilor, vor fi adaugate in lunile urmatoare functionalitati suplimentare, inclusiv o aplicatie mobila, un portal de asistenta pentru clienti cu autoservire, capacitati imbunatatite de urmarire in direct si factura electronica.
 

Articole similare

Ad