Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Colaborarea dintre Mercedes-Benz x Moncler by NIGO, o nouă experiență a trecutului

La show-ul „The City of Genius” din Shanghai, Mercedes-Benz și Moncler au lansat campania de brand „Past Forward. Where the Future is Driven by the Past” și au prezentat o lucrare de artă unică, „Project G-Class Past II Future”, inspirată de designerul NIGO. Aceasta este bazată pe un model G-Class din anii ’90, restaurat complet și reconfigurat pentru a reflecta stilul actual. De asemenea, a fost anunțată lansarea unui nou model G-Class, produs într-o serie limitată de 20 de unități, care va fi disponibil în aprilie 2025.

În plus, publicul a avut ocazia să vadă în avanpremieră o nouă colecție de modă urbană unisex, creată de Mercedes-Benz, Moncler, împreună cu NIGO. Pe lângă aceste lansări, evenimentul a găzduit și alți artiști care și-au prezentat propriile colaborări cu Moncler: A$AP Rocky și Willow Smith, Edward Enninful (OBE), FRGMT de Hiroshi Fujiwara, Gilga Farm de Donald Glover, LuLu Li și Palm Angels, precum și case de modă renumite ca Rick Owens și Jil Sander, toate parte din lineup-ul Moncler Genius 2024.

„Talentul creativ imens al lui NIGO și colaborarea noastră cu Moncler ne aduc într-un context urban interesant. Mercedes-Benz G-Class Past II Future este o interpretare foarte specială a legendarului nostru model. Această ediție limitată aduce un suflu nou stilului anilor ’90 și caracterului care a făcut din G-Class un favorit atemporal. Trecerea de la artă inspirațională la produse captivante marchează un pas important în cooperarea noastră creativă și oferă o experiență de brand cuprinsă de spiritul vremii.”,

a precizat Bettina Fetzer, Vicepreședinte Comunicare & Marketing Mercedes-Benz AG.

Lucrarea de artă Project G-Class Past II Future inspirată de NIGO

Creația lui NIGO reprezintă a doua lucrare de artă din colaborarea Mercedes-Benz și Moncler, după „PROJECT MONDO G”, lansată la show-ul „The Art of Genius” din Londra, în februarie 2023. Această nouă lucrare îmbină estetica distinctivă matlasată a gecilor Moncler cu aerul robust al modelului G-Class. Măsurând 4,5 metri lungime, 1,9 metri lățime și 2 metri înălțime, lucrarea de artă are o paletă contemporană în tonuri mate de verde măsliniu și gri, cu detalii exterioare în negru și auriu. Designul curat al modelului clasic G-Class cabriolet îi adaugă o atitudine contemporană.

Funcționalitatea și elementele de design caracteristice G-Class sunt păstrate și reinterpretate în această lucrare de artă. Elementele emblematice, precum roata de rezervă iconică de pe hayon, jantele din oțel negru în stilul anilor ’90, parbrizul rabatabil și canistra de combustibil aurie, sunt actualizate. Interiorul a fost reconfigurat, incluzând un sistem audio imersiv creat de Devon Turnbull, un pasionat al G-Class. Boom box-urile montate pe structura acoperișului decapotabil sunt demontabile, la fel ca acoperișul și difuzoarele. Tapițeria cu model în carouri reinterpretează un element de design tipic G-Class, iar accentele de portocaliu și auriu reflectă colaborarea cu Mercedes-Benz, Moncler și NIGO.

„Pentru mine, anii ’90 au fost printre cele mai influente decenii din punct de vedere cultural și creativ. Muzica electronică și scena hip-hop au apărut ca o nouă expresie a caracterului urban. Am dorit să integrez acea energie și vibrație în designul Project G-Class Past II Future prin reinterpretarea acelei moșteniri pentru o nouă eră contemporană.”,

a menționat NIGO, designer de modă, producător de muzică și director creativ.

Ediția limitată Mercedes-Benz G-Class Past II Future

Modelul G-Class în ediție limitată și colecția-capsulă sunt primele produse disponibile pentru achiziționare, marcând un moment culminant în celebrarea a 45 de ani de la lansarea modelului G-Class. Această ediție specială demonstrează caracterul atemporal al modelului și capacitatea sa de a se adapta la stilurile de viață contemporane. Mercedes-Benz G-Class Past II Future se inspiră din lucrarea de artă a lui NIGO și este bazat pe modelele G 450 d (consum de energie combinat: 10,0-8,7 l/100 km | emisii combinate de CO₂: 261-227 g/km | clasa de CO₂: G) și G 500 (consum de energie combinat: 12,3-10,9 l/100 km | emisii combinate de CO₂: 281-248 g/km | clasa de CO₂: G).

Exteriorul bicolor în verde și gri are o tapițerie caracteristică G-Class și un model în carouri, iar roata de rezervă montată în spate include logo-ul colaborării pe capac. Accentele exterioare negre cuprind ramele geamurilor, jantele din aliaj ușor și bara de protecție caracteristică, care are inscripția „Past II Future” pe laterale. Aceeași inscripție poate fi găsită pe mânerul de prindere, în timp ce pe consola centrală se află numărul de serie limitată „1 din 20”. Cele 20 de unități vor fi livrate clienților în aprilie 2025.

Colecția-capsulă

Colecția de modă unisex încorporează influențe din anii ’90 cu elemente de stil urban contemporan. După avanpremiera show-ului „The City of Genius”, colecția capsulă va fi disponibilă pentru achiziție în aprilie 2025. Aceasta includ jachete bomber, hanorace, cămăși în carouri, pantaloni scurți stil bermude, geci din puf și geci utilitare ușoare, toate cu un aspect vintage. Paleta de culori este clasică, dominată de albastru, negru, verde și alb, cu accente portocalii. Multe articole au imprimeuri elaborate cu fotografii de arhivă ale partenerilor de colaborare, iar jachetele și pantalonii sunt confecționate din denim brut. O jachetă satinată cu logo-urile ambelor branduri reflectă limbajul vizual și logo-urile acestora.

Campania de brand „Past Forward. Where the Future is Driven by the Past”

Motto-ul „Past Forward. Where the Future is Driven by the Past” reflectă legătura dintre trecut și viitor în colaborarea dintre Mercedes-Benz și Moncler, alături de NIGO, realizată împreună cu fotograful Thibaut Grevet. Campania prezintă evoluția colaborării de la un cosmos imaginar la integrarea sa în viața metropolitană, folosind peisaje de oraș și suprafețe metalice unghiulare pentru a evidenția colecția de streetwear creată de parteneri. Scopul campaniei este de a arăta cum inspirația din trecut poate fi transformată creativ în produse noi. Campania globală va fi lansată pe site-urile și canalele de social media ale brandurilor, însoțită de un videoclip „making-of” realizat de Theodor Guelat.

Articole similare

Ad