Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Crestere de peste 13% pentru Fan Courier, dupa o scadere de 15% a vanzarilor pe inceput de criza

In prima saptamana de criza, Fan Courier s-a confruntat cu o scadere a vanzarilor de 15%. Apoi, in cele doua luni de carantina, compania a inregistrat o crestere de 13% a vanzarilor, dupa cum a afirmat Felix Patrascanu, fondator Fan Courier, in cadrul videoconferintei „Branduri romanesti pentru revenirea economiei“, organizata de Ziarul Financiar. „Domeniul nostru a fost activ in aceasta perioada, dar trebuie sa ne reinventam. Vom crea un cadru propice pentru obiceiurile care vor urma.“ Felix Patrascanu semnaleaza insa ca trebuie acordata atentie lanturilor de aprovizionare, de cash flow. „Degeaba am clienti carora le pot presta servicii, daca nu imi pot primii banii. Mizez insa pe solidaritatea antreprenoriala. Trebuie sa gasim solutii de intrajutorare, pentru a putea sa pastram intregi aceste lanturi comerciale.“

Marea provocare, potrivit lui Felix Patrascanu, a fost tinerea curierilor activi, pentru a livra, in situatia in care clientii au avut un comportament diferit, dorindu-si comanda, dar neprimind curierul in scara blocului. „A trebuit sa gestionam aceasta situatie. De asemenea, am reusit sa aducem si sa tinem oamenii la munca. Le-am spus ca urmeaza o perioada de criza economica destul de adanca si trebuie sa ne concentram la a ne face treaba cat mai bine, pentru a ne pastra pe piata.“

Articole similare

Ad