AdAdvertisement
AdAdvertisement
Ad
AdAdvertisement
AdAdvertisement
Ad
AdAdvertisement
Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

CTP Group a livrat recent peste 100.000 m2 în CTPark Bucharest North

CTPark Bucharest North este în curs de dezvoltare și poziționat ca un nou hub logistic pentru piața de e-commerce din România, iar compania a investit circa 160 de milioane de euro în extinderea sa, astfel încât să depășească până la finalul anului 200.000 m2, ca urmare a cererii puternice pentru închiriere.

CTPark Bucharest North se află în zona Ștefănești-Afumați, un hub logistic consacrat, pe Centura de Nord a Bucureștiului, aproape de A3 și DN2. Apropierea parcului industrial de București și forța de muncă locală calificată au atras mai multe companii de e-commerce, inclusiv supermarketul online sezamo.ro (parte a grupului Rohlik Group – cel mai mare retailer european de produse alimentare electronice), Mobexpert (cel mai mare distribuitor de mobilă și accesorii din România), Micul Fermier (furnizor de unelte și echipamente pentru casă și grădină) și Boutique Mall (retailer de modă și accesorii).

Așa cum declară Ana Dumitrache, Country Head CTP România, compania continuă să dezvolte parcurile din București și din alte locații din România ca răspuns la cererea puternică atât din partea chiriașilor existenți, cât și a celor noi. „În CTPark Bucharest North am dezvoltat și am închiriat cu succes peste 116.000 m2, iar ritmul închirierii în această primă fază a depășit așteptările noastre inițiale, astfel că am accelerat planurile de dezvoltare pentru încă 94.000 m2 care sunt în prezent în construcție și vor consolida CTPark Bucharest North ca noua destinație majoră pentru e-commerce și logistică.“

CTPark Bucharest North va deveni al treilea parc CTP ca mărime din România și oferă spații flexibile pentru închirierea pe termen mediu și lung, începând cu suprafețe de la 500 m2 în noile clădiri CTFlex, până la 40.000 m2 în clădirile CTSpace. Parcul acoperă diverse tipuri de spații industriale și logistice, de la temperatură controlată până la zone dedicate comerțului electronic. CTP intenționează să-l extindă cu noi proiecte, inclusiv un Clubhaus multifuncțional, care va contribui la calitatea vieții celor ce lucrează acolo.

Extinderea parcului este cu atât mai utilă cu cât România a înregistrat cea mai rapidă creștere a cumpărăturilor online dintre toate piețele din Europa Centrală și de Est, cu 27% în ultimii cinci ani, înaintea Cehiei și Croației, ambele cu aproximativ 25%.

Reamintim că, în afară de CTPark Bucharest North, CTP deține alte cinci parcuri industriale în jurul Capitalei, inclusiv în vest (CTPark Bucharest West și CTPark Bucharest, pe autostrada A1), în nord (CTPark Chitila și CTPark Mogoșoaia) și în sud, în Popești-Leordeni (CTPark Bucharest South).
În România compania are o suprafață totală de peste 2,1 milioane de metri pătrați de depozite de clasa A în 15 orașe: Arad, Brașov, București, Cluj-Napoca, Craiova, Deva, Oradea, Pitești, Sibiu, Timișoara, Turda, Târgu Mureș, Caransebeș, Ineu și Salonta. Iar până la finalul anului se estimează că portofoliul va depăși 2,5 milioane de metri pătrați.

Articole similare

Ad
Ad