Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Cu 77% mai putin oxid de azot cu motorul Volvo D13

Volvo Trucks prezinta un model de motor proiectat pentru a face fata standardelor dure impuse de Euro 6. Emisiile de oxid de azot au scazut cu 77%, iar cele de particule s-au injumatatit. Primul care se inscrie in aceste cote este motorul Volvo D13, de 460 CP, care echipeaza la ora actuala mai mult de o treime din vehiculele Volvo.

„Volvo FH va avea un nou motor Euro 6 de 460 CP, optimizat din punct de vedere al consumului de combustibil. Primele vehicule echipate cu noul motor vor fi disponibile incepand cu primavara lui 2013”, a declarat Mats Franzén, manager de planificare si strategie motoare Volvo Trucks.
Cererea clientilor pentru camioane Euro 6 se mentine inca modesta. Din februarie 2012 se pot inmatricula vehicule Euro 6, dar abia peste doi ani norma va deveni obligatorie pentru toate camioanele noi. Noile standarde necesita solutii avansate, multe componente noi

Articole similare