Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

DB Schenker se bazează pe pilele de combustie

DB Schenker construiește treptat o flotă de vehicule electrice cu pile de combustie (FCEV) alimentate cu hidrogen, în cooperare cu compania de leasing Hylane. Hylane aparține companiei de asigurări DEVK și dezvoltă soluții pe bază de hidrogen în sectorul logistic. Cooperarea dintre cele 2 companii a început în urmă cu aproximativ 2 ani și, potrivit Hylane, vizează un concept de leasing la 360 de grade, precum și dezvoltarea unei combinații de caroserie mobilă – camion – remorcă care să poarte tipul de caroserie mobilă standard de 7.820 mm.

Teste reale  începând cu 2023

Pentru transportul pe distanțe lungi, DB Schenker vede mai multe avantaje în camioanele alimentate cu pile de combustie în comparație cu vehiculele electrice cu baterii: Sarcina utilă maximă este mai mare, autonomia este mai mare, iar procesul de realimentare este comparabil cu cel al vehiculelor diesel.

Compania spune că intenționează să înceapă testele de teren pe câteva rute selecționate cu clienți selectați la începutul anului 2023 și să extindă și să comercializeze sistemul începând cu al treilea trimestru al anului 2023, în funcție de factori precum infrastructura de hidrogen și acceptarea pe piață. Compania își propune să fie neutră din punct de vedere al emisiilor de dioxid de carbon până în 2040, iar utilizarea hidrogenului verde este un element-cheie.

Articole similare

Ad