Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Dezvoltare pe toate planurile: online si offline

Piata de cosmetice din Romania este in plina ascensiune, considera Mircea Turdean, director general Farmec, dezvoltare la care producatorul clujean va contribui si prin strategia de expansiune a magazinelor proprii, in acest an urmand sa fie deschise 10 spatii noi – opt magazine Gerovital si doua centre Farmec. Extinderea nu neglijeaza nici e-commerce-ul, un segment in plina dezvoltare pentru cel mai mare producator local de cosmetice, care anul trecut a generat venituri de peste 1,5 milioane de euro.
 

Cu investitii permanente in dezvoltarea retelei de magazine de brand, Farmec Cluj-Napoca a bugetat si in acest an 11 milioane de lei pentru extinderea lantului de centre comerciale proprii, dar si pentru modernizarea si retehnologizarea productiei. „Pana la finalul lui 2018 am planificat deschiderea a 10 spatii noi. Analizam si posibilitatea de a deschide noi magazine nationale in sistem franciza. Suntem in discutii cu un partener cu expertiza si experienta in domeniu in Romania, pentru a vedea cum putem implementa acest model, astfel incat sa se dovedeasca avantajos pentru ambii actori implicati“, a declarat Mircea Turdean, director general Farmec. Compania este singurul producator local de cosmetice care dispune de o retea proprie de magazine de brand, ce include in momentul de fata 21 de centre – opt magazine Farmec amplasate in Cluj-Napoca (trei), Arad, Brasov, Sibiu, Targu-Mures si Timisoara si 14 magazine Gerovital, care se gasesc in Cluj-Napoca, Bucuresti (trei), Constanta, Timisoara, Craiova, Ploiesti, Suceava, Iasi, Piatra-Neamt, Galati, Ramnicu-Valcea si Oradea.

Articole similare

Ad