Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

DPD Romania: afaceri in crestere cu 20% in 2018 si investitii in doua noi centre logistice

In urma investitiilor de 1,5 milioane de euro realizate anul trecut in extinderea capacitatii logistice si in software, DPD Romania estimeaza o crestere cu 20% a cifrei de afaceri in 2018 si peste 11 milioane de colete livrate pe parcursul anului. In 2017, compania s-a mentinut pe un trend ascendent, cu o cifra de afaceri de 26,8 milioane de euro. Pentru 2018, compania va investi circa 1 milion de euro in diverse zone ale afacerii, dintre care mentionam deschiderea a doua centre logistice, in Arad si Craiova.
 

In 2017, ponderea livrarilor nationale a depasit 75% din total, in topul zonelor din care s-au trimis cele mai multe colete fiind Bucuresti-Ilfov, cu 27%, judetul Cluj, cu aproximativ 9%, Timis (8%), Constanta (7%) si Iasi (6%).
In ceea ce priveste livrarile internationale din 2017, topul  este condus de Ungaria (26%), Germania (22%), Italia (10%) si Bulgaria (9%).
Principalul motor de crestere a afacerii DPD in 2017 a fost e-commerce-ul, iar industriile care au generat cele mai multe livrari au fost cele de fashion, telecom, IT&C, electro, beauty si home&deco. Ponderea livrarilor la nivelul intregului an a ramas echilibrata, 48,5% dintre colete au fost trimise de sectorul B2B si 51,5% de segmentul B2C.
„In 2017 ne-am focusat pe imbunatatirea serviciilor pe care le oferim, inclusiv pe comunicarea cu clientii prin schimbarea in totalitate a sistemului IT. Pentru anul in curs estimam o crestere de 20%, influentata de calitatea serviciilor oferite de DPD Romania, de pretul competitiv si corect, alaturi de inovatia pe care o aducem prin noul nostru sistem IT. De asemenea, vom continua dezvoltarea infrastructurii logistice din tara prin investitiile in noi centre, la Arad si Craiova”, declara Lucian Aldescu, CEO DPD Romania.
Reprezentatii DPD Romania se asteapta ca piata locala de curierat sa valoreze jumatate de miliard de euro, in 2018, fata de 430 de milioane de euro, in 2017.
„Putem vorbi de o maturitate si de o stabilitate a pietei locale de curierat. Pentru anul in curs, estimam ca ne vom apropia de jumatate de miliard de euro. In continuare, e-commerce-ul va fi principalul motor de crestere, sustinut de industriile de fashion, IT&C, food sau home&deco, care genereaza peste 50% din livrari”, declara Lucian Aldescu, CEO DPD Romania.
Cu o echipa de peste 1.200 de angajati si francizori si avand acces la o retea europeana de 16.000 de sedii Pickup, DPD Romania livreaza anual peste 9 milioane de colete.
Mai multe amanunte puteti afla din numarul urmator al revistei Logistica.

Articole similare

Ad