Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

DSV Road va înregistra o creștere de peste 30% a cererii de grupaje și servicii auxiliare…

… astfel că acest tip de transport, atât pe rute interne, cât și internaționale, va ajunge la venituri de aproximativ 55 de milioane de euro în 2023.

Transportul de tip grupaj este unul din cele mai căutate servicii, aducând peste 50% din veniturile DSV Road în România, iar în 2023 a crescut semnificativ cererea atât pentru acesta, cât și pentru cele 16 servicii adiacente, cu precădere pentru livrare fixă, lift și liză, preavizare cu o zi înainte, livrare sau ridicare mărfuri la oră preferențială, livrare de mărfuri periculoase și asigurare cargo.

„Cererea crescută pentru transportul de tip grupaj și pentru serviciile conexe este generată de mai mulți factori, printre care contextul economic și inflația ridicată, acest tip de transport ajutând companiile să optimizeze cheltuielile de transport cu până la 80%. În plus, DSV Road oferă servicii complete și flexibile, care îndeplinesc nevoile diverse ale companiilor, cum ar fi plecările zilnice din/către România spre/din toate țările din Uniunea Europeană, conexiuni zilnice, timpi de tranzit bine stabiliți și livrare door to door sau terminal to door”, explică Mihai Teodorescu, Director, International Road Transport în cadrul DSV Road.

O parte importantă din creștere este bazată pe cererea de servicii de transport intern între numeroase localități din România, care în 2022 a înregistrat volume cu 25% mai mari decât în 2021, ca urmare a dezvoltării portofoliului de clienți și extinderii marilor lanțuri de magazine din țară. Prin urmare, în 2023 se estimează o creștere suplimentară de 10% pentru aceste serviciile, folosite acum cu precădere de companii din retail, produse alimentare, automotive și electronice, așa cum a explicat Cătălin Papuc, Director, Domestic Road Transport în cadrul DSV Road.

La dezvoltarea business-ului de grupaj a contribuit și investiția în digitalizare, DSV Road oferind companiilor posibilitatea să urmărească în timp real, prin opțiunea track and trace, unde se află mărfurile lor pe rutele dintre România și alte țări din Europa, prin aplicația myDSV. DSV Road continuă investiția în această aplicație, în care clienții își pot și planifica rutele și care își propune să fie folosită de peste 98% din clienți până la finalul anului.

Cele mai transportate mărfuri în regim grupaj sunt cele din categoria fashion, componente auto, produse de nișă, produse electro-IT, dar și alimente și alte mărfuri perisabile.

Dacă ne referim la toate serviciile oferite de DSV Road în România, pentru 2023 se estimează că acestea vor aduce o creștere de 10% a cifrei de afaceri față de 2022, când a fost vorba de 70 de milioane de euro, cu 40% peste cea din 2021.

Articole similare

Ad