Ad
Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
AdAdvertisement

Economie pe termen lung

Anvelopele reprezinta al doilea centru de cost dupa combustibil, inclinand considerabil balanta costurilor operationale in cadrul oricarei companii. Intrucat costul initial de achizitie reprezinta un procent mult prea mic comparativ cu costurile pe durata de viata a anvelopelor se recomanda utilizarea de pneuri premium, mai trainice si mai sigure in exploatare.
 

Pe segmentul constructiilor, AVE Intermed ofera anvelope Magna Tyres si Trelleborg. Compania furnizeaza si anvelope industriale pentru echipamentele de ridicat si transportat, unde volumele sunt mult mai mari, avand in vedere si vechimea pe acest segment (din 2005). Intrucat pretul de achizitie al anvelopelor de constructii il depaseste cu mult pe cel al pneurilor de stivuitoare, in cifra de afaceri a AVE Intermed au o pondere mult mai mare primele.
Vanzarile au crescut atat pe Magna Tyres OTR radiale (cu insertie metalica), cat si pe Trelleborg OTR diagonale si OTR solide – Brawler – ultimele fiind destinate aplicatiilor grele – cariere de piatra, de marmura, sector de reciclare. Gama de anvelope pneumatice Trelleborg include modelele E3/L3 & L2 pentru incarcatoare frontale, G2 & L2 pentru gradere si telehandlere, SK-800, SK-900 si SK-900 ND pentru skeed-steer si F3 & R4 pentru buldo-excavatoare.
Piata de utilaje a scazut, astfel ca si volumele pe anvelope pastreaza tendinta. Astfel, daca la anvelopele industriale 2013 se incheie cu circa 3.500 de bucati, la OTR au fost vandute doar 400. Tinand cont de evolutia pietei de profil, volumul inregistrat e foarte bun, arata Nicolae Popescu, director general AVE Intermed.
„Din cauza alocarilor bugetare mai mici, care nu sunt prea incurajatoare nici pentru 2014, nu avem sperante pentru schimbari majore. Speram sa inregistram o crestere. Situatia este la fel si in cazul pneurilor pentru stivuitoare.

Articole similare