AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad

Edenred lanseaza cardul pentru cheltuielile profesionale ale angajatilor

 Edenred, emitent de tichete preplatite pentru companii, a lansat recent in Romania o solutie integrata pentru gestionarea cheltuielilor de business ale angajatilor numita Spendeo. Noua linie se adreseaza companiilor care doresc sa elimine procesarea manuala a deconturilor, sa simplifice fluxul de aprobare a cererilor de fonduri si sa imbunatateasca controlul asupra cheltuielilor efectuate de angajati.
Spendeo se bazeaza pe carduri preplatite pentru angajati, care pot fi utilizate pentru plati nationale si internationale in reteaua MasterCard, integrate cu o platforma online pentru administrarea cheltuielilor si cu aplicatie mobila pentru utilizatori.
 

„Solutia Spendeo by Edenred a fost deja lansata cu succes in Franta, Italia, Polonia si Spania. Grupul Edenred are peste 20 de ani de experienta in solutii de Expense Management pentru piata B2B si ne dorim sa sprijinim si companiile din Romania oferindu-le noi solutii pentru administrarea cheltuielilor de afaceri”, a declarat Vianney DU PARC, Director General al Edenred Romania. Prin lansarea acestei noi linii de business pe plan local, Edenred isi propune sa atinga o crestere de 30% pana in 2020.
Un studiu de piata realizat de emitentul de tichete arata ca 85% dintre companiile romanesti utilizeaza banii numerar sub forma de avans sau transfera fonduri in conturile de salariu ale angajatilor. Deconturile se efectueaza utilizand formulare pe hartie in 80% dintre companii. Nesurprinzator, 82% dintre companii se declara nemultumite de controlul limitat pe care il au asupra cheltuielilor efectuate de angajati.
Solutia Spendeo permite informatizarea si digitalizarea integrala a proceselor de gestionare a cheltuielilor de afaceri, arata Edenred. In plus, linia asigura o mai buna urmarire si raportare financiara in timp real, optimizand in acelasi timp controlul si costurile. 

Articole similare

Ad
Ad