Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Biroul Federal al traficului de mărfuri (BAG) a efectuat un control pentru monitorizarea reglementărilor de cabotaj, interzicerea circulației perioadelor de repaus săptămânal periodice în vehicul și controlul subteran tehnic (TUK).

Inspecția a avut loc pe 15 martie, pe autostrada BAB 4, lângă Chemnitz, acolo unde 15 inspectori rutieri au controlat 32 de camioane. Dintre acestea, doar în cazul a doi șoferi au fost constatate încălcări ale normelor privind cabotajul, alte trei încălcări fiind pentru nerespectarea timpilor de conducere și odihnă, în total fiind înregistrare 13 abateri ale șoferilor de la legislația în vigoare. În patru cazuri, inspectorii BAG au interzis șoferilor să se mai urce la volan și au dat amenzi în valoare de peste 5.000 de euro. Controalele vor urma și în perioada următoare.

Un transportator polonez a primit o amendă de 10.533 de euro de la o patrulă a Poliției Rutiere din Rimini (Italia), în timp ce călătorea pe Statale 16 Adriatica (SS16). Camionul a fost oprit pentru o verificare obișnuită în seara zilei de 24 noiembrie 2020 și, din verificarea documentelor, a reieșit că, deşi transporta o încărcătură din Polonia către Torino, deviase cursa către Pesaro, pentru a încărca și accesorii pentru autovehicule, direcționate  tot cu descărcare în oraşul piemontez. Această integrare care a fost interpretată ca o acţiune de cabotaj abuziv, iar de aici a reieşit amenda și  reţinerea administrativă pentru trei luni a vehiculului.

Șoferul a primit o amendă suplimentară pentru încălcarea regulilor privind pandemia Covid-19. Întrucât ocolirea prin Pesaro era nelegitimă, la fel a fost considerată şi deplasarea sa între Emilia-Romagna și Marche, ceea ce înseamnă că a încălcat prevederile actuale.