Astfel ca soferul a primit nu una, ci doua amenzi. Prima a fost pentru datele incomplete trecute in CMR, in valoare de 401 euro. A doua, insa, a fost pentru lipsa licentei de transport si s-a ridicat la suma de 4.001 euro, dupa cum ne-a declarat Ioan Basc?, administratorul Global Partner Development, compania cu care Krimar Top Trans colaboreaza pentru obtinerea certificatelor privind salariile minime in UE si au inclus si serviciul de contestare a amenzilor la care a apelat si in aceasta speta. „Incidentul a avut loc intr-o vineri, pe data de 22.05. Stiam ca amenda este plasata abuziv si vom avea castig de cauza si am apelat la partenerii nostri cu care colaboram pentru contestarea amenzilor in UE cu avocati nativi. Imediat ce a trecut weekendul, avocatii spanioli contactati de noi au preluat cazul si au reusit sa anuleze amenda, chiar daca aceasta fusese scrisa si, de cele mai multe ori, este aproape imposibil sa anulezi o amenda scrisa. In aceste cazuri politia avizeaza si autoritatea nationala de transport cu privire la faptul ca a fost data o amenda pentru nereguli de transport. In urma presiunilor facute de avocati, autoritatea de transport a dat mai multa atentie cazului si amenda a putut fi anulata fiind incadrata incorect de catre agentul de politie”, a punctat Ioan Basc?, completand ca in Europa se inregistreaza de multe ori situatii abuzive din partea autoritatilor, doar cu scopul de a colecta bani la bugetele de stat, chiar daca motivele de contestare sunt clare. „In Spania sau Franta un proces dureaza pana la 2 ani si agentii de control se bazeaza de multe ori pe acest lucru atunci cand dau amenda.” Mai mult, pentru a elibera masina si a avea drept de contestatie, transportatorii trebuie sa plateasca amenzile integral.
02.10.2020
Ultimul număr: Decembrie 2024
Revista Tranzit
Rămâi la curent cu ultimele ediții ale revistei Tranzit