Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Distantarea sociala le-a aratat retailerilor si marilor platforme logistice ca trebuie sa isi reevalueze modalitatea de transport si depozitare in relatia cu furnizorii de produse si servicii, a afirmat directorul executiv al Asociatiei Marilor Retele Comerciale din Romania (AMRCR), George Badescu in cadrul webinarului „The Plan B through and beyond the Pandemic”, organizat de revista Progresiv.

Din punct de vedere al presiunii pe lantul de supply chain, retailul, in special cel alimentar, a fost sectorul supus la cea mai grea incercare in aceasta perioada, fiindu-i testata capacitatea manageriala, logistica si cea inovativa. „Una dintre marile provocari a fost legata de asigurarea marfurilor necesare in concordanta cu cererea crescuta a consumatorilor, dar si mentinerea magazinelor din punct de vedere operational si cred ca am reusit sa facem fata situatiei”, a explicat George Badescu. Dupa jumatatea lunii aprilie, chiar si dupa trecerea sarbatorilor pascale, vanzarile au scazut, fiind „in mod clar mai mici comparabil decat in perioada sarbatorilor pascale de anul trecut”. Tot in aceasta perioada, distantarea sociala le-a aratat retailerilor si platformelor logistice ca trebuie sa isi reevalueze modalitatea de transport si depozitare in relatia cu furnizorii de produse si servicii, iar George Badescu crede ca vor exista modificari din punct de vedere al modalitatii de organizare a operatiunilor. Studiile preliminarii realizate in aceasta perioada de companiile din retailul alimentar au aratat ca va exista o abordare diferita a consumatorului, ceea ce va duce la o noua abordare in modelul operational. De la tipul de acces in magazin, la modul de servire pentru anumite produse sau la modul de ambalare si pana la cresterea ponderii comertului alimentar online. „S-a vorbit foarte mult despre produsele locale, in opinia mea trebuie realizat un mix optim intre produsele locale si cele de import. In final cred ca importanta va avea si situatia din punct financiara a consumatorilor in perioada urmatoare. Asta pentru ca multe industrii colaterale, asa cum este HoReCa, vor suferi si ele mutatii si vor influenta marginal, sau poate intr-o masura mai mare, furnizorii mai mici. Inca nu exista o evaluare foarte clara asupra a ceea ce se va intampla pe termen mediu.”

Distantarea sociala le-a aratat retailerilor si marilor platforme logistice ca trebuie sa isi reevalueze modalitatea de transport si depozitare in relatia cu furnizorii de produse si servicii, a afirmat directorul executiv al Asociatiei Marilor Retele Comerciale din Romania (AMRCR), George Badescu in cadrul webinarului „The Plan B through and beyond the Pandemic”, organizat de revista Progresiv.

Din punct de vedere al presiunii pe lantul de supply chain, retailul, in special cel alimentar, a fost sectorul supus la cea mai grea incercare in aceasta perioada, fiindu-i testata capacitatea manageriala, logistica si cea inovativa. „Una dintre marile provocari a fost legata de asigurarea marfurilor necesare in concordanta cu cererea crescuta a consumatorilor, dar si mentinerea magazinelor din punct de vedere operational si cred ca am reusit sa facem fata situatiei”, a explicat George Badescu. Dupa jumatatea lunii aprilie, chiar si dupa trecerea sarbatorilor pascale, vanzarile au scazut, fiind „in mod clar mai mici comparabil decat in perioada sarbatorilor pascale de anul trecut”. Tot in aceasta perioada, distantarea sociala le-a aratat retailerilor si platformelor logistice ca trebuie sa isi reevalueze modalitatea de transport si depozitare in relatia cu furnizorii de produse si servicii, iar George Badescu crede ca vor exista modificari din punct de vedere al modalitatii de organizare a operatiunilor. Studiile preliminarii realizate in aceasta perioada de companiile din retailul alimentar au aratat ca va exista o abordare diferita a consumatorului, ceea ce va duce la o noua abordare in modelul operational. De la tipul de acces in magazin, la modul de servire pentru anumite produse sau la modul de ambalare si pana la cresterea ponderii comertului alimentar online. „S-a vorbit foarte mult despre produsele locale, in opinia mea trebuie realizat un mix optim intre produsele locale si cele de import. In final cred ca importanta va avea si situatia din punct financiara a consumatorilor in perioada urmatoare. Asta pentru ca multe industrii colaterale, asa cum este HoReCa, vor suferi si ele mutatii si vor influenta marginal, sau poate intr-o masura mai mare, furnizorii mai mici. Inca nu exista o evaluare foarte clara asupra a ceea ce se va intampla pe termen mediu.”