Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Vivre aniverseaza 8 ani de activitate, consemnand evolutii pozitive de la an la an. Vivre Deco si Vivre Logistics au inregistrat, cumulat, vanzari de peste 200 de milioane de euro, formand o retea extinsa la mai mult de 800.000 de clienti din noua tari europene.
 
Cat priveste numarul total de comenzi procesate, au ajuns la clienti 4,8 milioane de pachete, cele mai multe fiind distribuite in Romania, Bulgaria, Ungaria si Croatia.

In primele patru luni ale anului curent, vanzarile companiei au urmat o dinamica ascendenta, marcand o crestere de 42% fata de aceeasi perioada din 2019. In intervalul ianuarie-aprilie 2020, pe site-urile Vivre au fost plasate peste 350.000 de comenzi, valoarea totala depasind 22 de milioane de euro. Cresterea se datoreaza, in principal, interesului tot mai ridicat pentru cumparaturile online, dar si investitiilor directionate catre imbunatatirea fluxului operational. Un alt factor important care a contribuit la inregistrarea acestor majorari si la o sporire semnificativa a traficului pe website-urile companiei a fost izolarea la domiciliu. „Rezultatele obtinute in cei opt ani de activitate arata ca strategia noastra de crestere accelerata produce efectele scontate. Activam intr-un domeniu dinamic, asadar suntem intr-o continua adaptare la nevoile si preferintele clientilor nostri. Dorinta de diversitate este tot mai accentuata, de aceea si eforturile noastre sunt din ce in ce mai mari pentru a asigura un flux rapid de la prezentarea produsului in portofoliul nostru pana la livrarea lui la destinatar. Am fost si suntem in permanenta preocupati sa oferim clientilor nostri o experienta cat mai placuta. O mare parte din investitii vor fi alocate in continuare pentru operational, in actiuni de marketing si de implicare sociala, fiindca ne dorim sa crestem rapid si responsabil”, a declarat Monica Cadogan, CEO Vivre.
 
Momentul aniversar aduce compania mai aproape de clienti cu o campanie speciala de loializare, disponibila la o gama variata de produse din magazinul online. Astfel, in perioada 5-13 mai 2020, clientii Vivre beneficiaza de reduceri de pana la 80% la mobilier, canapele si fotolii, textile pentru casa, accesorii de bucatarie si dining, decoratiuni, covoare, articole lifestyle si altele.

Vivre aniverseaza 8 ani de activitate, consemnand evolutii pozitive de la an la an. Vivre Deco si Vivre Logistics au inregistrat, cumulat, vanzari de peste 200 de milioane de euro, formand o retea extinsa la mai mult de 800.000 de clienti din noua tari europene.
 
Cat priveste numarul total de comenzi procesate, au ajuns la clienti 4,8 milioane de pachete, cele mai multe fiind distribuite in Romania, Bulgaria, Ungaria si Croatia.

In primele patru luni ale anului curent, vanzarile companiei au urmat o dinamica ascendenta, marcand o crestere de 42% fata de aceeasi perioada din 2019. In intervalul ianuarie-aprilie 2020, pe site-urile Vivre au fost plasate peste 350.000 de comenzi, valoarea totala depasind 22 de milioane de euro. Cresterea se datoreaza, in principal, interesului tot mai ridicat pentru cumparaturile online, dar si investitiilor directionate catre imbunatatirea fluxului operational. Un alt factor important care a contribuit la inregistrarea acestor majorari si la o sporire semnificativa a traficului pe website-urile companiei a fost izolarea la domiciliu. „Rezultatele obtinute in cei opt ani de activitate arata ca strategia noastra de crestere accelerata produce efectele scontate. Activam intr-un domeniu dinamic, asadar suntem intr-o continua adaptare la nevoile si preferintele clientilor nostri. Dorinta de diversitate este tot mai accentuata, de aceea si eforturile noastre sunt din ce in ce mai mari pentru a asigura un flux rapid de la prezentarea produsului in portofoliul nostru pana la livrarea lui la destinatar. Am fost si suntem in permanenta preocupati sa oferim clientilor nostri o experienta cat mai placuta. O mare parte din investitii vor fi alocate in continuare pentru operational, in actiuni de marketing si de implicare sociala, fiindca ne dorim sa crestem rapid si responsabil”, a declarat Monica Cadogan, CEO Vivre.
 
Momentul aniversar aduce compania mai aproape de clienti cu o campanie speciala de loializare, disponibila la o gama variata de produse din magazinul online. Astfel, in perioada 5-13 mai 2020, clientii Vivre beneficiaza de reduceri de pana la 80% la mobilier, canapele si fotolii, textile pentru casa, accesorii de bucatarie si dining, decoratiuni, covoare, articole lifestyle si altele.