Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Macromex, unul dintre liderii industriei alimentare din România, estimează o creștere de 20% a cifrei de afaceri pentru acest an în divizia Horeca, pe baza majorării volumelor de vânzări și a evoluției pozitive a numărului de clienți.

Compania precizează că focusul actual este axat pe produsele din categoriile strategice, precum Brutărie și Patiserie, Semipreparate, Produse gătite lent (sous vide), Legume și Cartofi specialități. În această perioadă, Macromex continuă seria sa de evenimente, Raliul Bucătariilor, ajungând în București, după parcurgerea mai multor orașe din țară.

Anul trecut, Macromex a lansat platforma digitală horeca.macromex.ro, menită să sprijine afacerile HoReCa, grupând toate soluțiile eficiente. De asemenea, platforma aduce un ajutor real pentru afaceri și sustenabilitate, rețete la cheie sau sfaturi despre eficiența operațională, potrivit unui comunicat.

Mai mult, Bocado – o altă inițiativă a companiei, permite clienților HoReCa să beneficieze de o platformă de comenzi online B2B care să reducă mult mai eficient timpul de comandă și fluxul de aprovizionare.

În prezent, Macromex este lider pe segmentul de produse congelate, având un portofoliu extins de branduri de la Edenia, Corso, La Strada, Azuris, la parteneri, precum Philadelphia, La Lorraine, Farm Frites Dr. Oetker (Inedit, Paula), Mars și Haagen Dasz.

„În ultimii 3 ani am avut o evoluție pozitivă a numărului de clienți pe divizia Horeca, iar acest lucru s-a datorat modului în care am gestionat relația cu clienții noștri in pandemie, portofoliul de produse cu valoare adăugată, expertiza si consultanța oferită de echipa noastră, dar și platformei digitale de aprovizionare Bocado”,

a declarat Albert Davidoglu, CEO, Macromex.

„Bucureștenii au, într-adevăr, o gamă mai largă de restaurante, comparativ cu alte zone urbane din țară, iar preferințele sunt variate, atât pentru sectorul de livrare, cât și pentru ieșitul în oraș. De la bucătăria tradițională românească, până la produse tip fast-food, pizza, burger, sushi, bucureștenii își diversifică alegerile. În weekend, ei aleg să iasă în oraș, să socializeze, fie la un eveniment special, fie împreună cu prietenii, la restaurant. În schimb, în timpul săptămânii, aceștia preferă să folosească aplicațiile de livrări sau gătesc acasă. Pentru fiecare ipostază, Macromex vine cu soluții pentru o servire rapidă și eficientă.”,

a precizat Cătălin Ștefan Atomei, chef, Fratelli.

Acordul CETA, un pilon central al parteneriatului politic, comercial și economic dintre UE și Canada a împlinit cinci ani de existență. Parteneriatul a oferit UE o sursă solidă și fiabilă de aprovizionare cu resurse esențiale, cum ar fi energia și materiile prime, precum și creșterea comerțului dintre UE și Canada.

În ultimii cinci ani, a crescut cu 31% comerțul bilateral cu mărfuri ajungând la 60 de miliarde de euro și mai mult cu 41% comerțul cu produse alimentare și agricole. De asemenea, exporturile de mărfuri ale UE către Canada au rezultat o majorare de 26% de la intrarea în vigoare a CETA. Pentru aceeași perioadă comerțul bilateral cu servicii a înregistrat un nivel cu 11% mai mult.

Companiile canadiene au investit peste 240 de miliarde de euro în UE, ceea ce înseamnă noi perspective de locuri de muncă și susținerea întreprinderilor.

Acordul UE cu CETA a eliminat taxele vamale, a interzis controale ale exporturilor și a redus riscuri din cadrul lanțului de aprovizionare. Importurile UE de metale de bază din Canada, între 2016 și 2021, au crescut cu 143%, în timp ce importurile de minerale cu 131%. Pentru producția de baterii din UE aceste resurse sunt esențiale, precum și pentru principalele sectoare industriale europene.

De asemenea, CETA a creat un cadru pentru comerțul cu energie cu un partener fiabil, iar importurile de energie ale UE din Canada au crescut cu 70% în aceeași perioadă.

În prezent, doar 16 dintre cele 27 de state membre UE au ratificat CETA în conformitate cu procedurile naționale.

„Acești ultimi cinci ani au demonstrat în mod convingător că CETA contribuie la crearea de locuri de muncă și la sprijinirea creșterii economice în UE într-o manieră constant pozitivă. Datorită CETA, schimburile comerciale dintre UE și Canada sunt într-o continuă creștere, un număr impresionant de 700 000 de locuri de muncă în UE au fost create și fiecare sector economic beneficiază de pe urma acordului. CETA a consolidat relația noastră strânsă cu Canada, un partener de încredere, cu care împărtășim aceeași viziune. Am cooperat în ceea ce privește planurile de redresare economică, reforma OMC, acțiunile de combatere a schimbărilor climatice și am fost solidari în sprijinul Ucrainei.”,

a declarat Valdis Dombrovskis, vicepreședintele executiv și comisarul pentru comerț.